سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبرداد؛

برگزاری کارگاه رایگان آموزش هنر بازآفرینی در فرهنگسرا شهیدرجایی قزوین

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۱:۴۷
کد خبر: ۶۶۴۴۵۷
برگزاری کارگاه رایگان آموزش هنر بازآفرینی در فرهنگسرا شهیدرجایی قزوین
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری کارگاه رایگان آموزش هنر بازآفرینی در فرهنگسرا شهید رجایی قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد درافشانی سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: کارگاه رایگان آموزش هنر بازآفرینی در قالب سلسله کارگاه های آموزشی رویش با موضوعات «آموزش عملی هنر باز آفرینی»، «آشنایی با فرهنگ هر شهروند یک پاکبان» و «آشنایی با روند تغییرات محیط زیست در جهان» در حال برگزاری است.

درافشانی خاطرنشان کرد: ساخت لوازم مصرفی از ضایعات قابل استفاد در راستای فرهنگ سازی مصرف صحیح زباله های پلاستیکی و... از جمله اهداف مهم برگزاری کارگاه رایگان آموزش هنر بازآفرینی است، از سوی دیگر برگزاری چنین کارگاه هایی علاوه بر خلق وسایل کاربردی و تقویت خلاقیت در فرد سبب می شود تا افراد با دیدی موثرتری به اطراف خود نگاه کنند.

وی اظهار کرد: دومین جلسه این کارگاه 30دی ماه سال جاری ساعت هشت و نیم صبح در فرهنگسرا شهیدرجایی قزوین واقع در  چهار راه سپه 200متر به سمت خیابان راه آهن، جنب چاپ فاضل، طبقه اول برگزار می شود. علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33567853 تماس حاصل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز