معاونت امور بهره برداری شرکت گاز قزوین خبرداد:

بهره برداری از سامانه صدور آنی قبض گاز در شهرستان محمود آباد

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۳:۱۲
کد خبر: ۶۶۴۴۶۸
بهره برداری از سامانه صدور آنی قبض گاز در شهرستان محمود آباد
معاونت امور بهره برداری شرکت گاز قزوین از بهره برداری از سامانه صدورآنی قبض گاز در شهرستان محمود آباد به صورت پایلوت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید محمد شریفی معاونت امور بهره برداری شرکت گاز قزوین با اعلام این خبر گفت: سامانه قرائت کنتور و صدور آنی صورتحساب قبض گاز با همکاری واحدهای فناوری اطلاعات و امور بهره برداری شرکت گاز استان قزوین در شهر محمودآباد به صورت پایلوت مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی توضیح داد: در راستای تکریم مشترکین گاز استان و کاهش فاصله زمانی قرائت کنتور تا تحویل قبض به مشترکین، طرح قرائت و صدور آنی قبوض در شهر محمود آباد به صورت آزمایشی اجرایی شده است.

شریفی با اشاره به این موضوع که شهر محمودآباد دارای 7 هزار و 642 هزار مشترک گاز می باشد اظهار کرد: با اجرای این طرح، زمانی که کنتورخوان به منازل مشترکان مراجعه می‌کند پس از آنکه شماره کارکرد کنتور را وارد دستگاه کند، ظرف چند ثانیه اطلاعات در سامانه مذکور پردازش شده و قبض گاز برای مشترک چاپ می شود و کنتورخوان آن را به مشترک تحویل می دهد.

وی در مورد مشترکانی که در منزل حضور ندارند گفت: این مشترکان با تکمیل و گزارش برگه های عدم حضور که توسط کنتور خوانان در ورودی منازل قرار می گیرد به اداره گاز می توانند کارکرد خود را اعلام نمایند.

معاونت امور بهره برداری در پایان گفت: از خصوصیات این سامانه می توان به چاپ آنلاین صورتحساب و تحویل آن به مشترک، ثبت اطلاعات ثانویه قرائت، گزارش دستکاری ها، دریافت شماره کنتور بصورت پیامکی و صرفه جویی در مصرف کاغذ اشاره کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز