همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

برخورداری ۱۱روستای آوج از نعمت گاز

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۴۸:۵۸
کد خبر: ۶۷۴۲۵۲
برخورداری ۱۱روستای آوج از نعمت گاز
مردم 11روستای آوج به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم افتتاح پروژه های گازرسانی به 11روستای منطقه آوج با حضور استاندار، فرماندار آوج، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین و مردم منطقه برگزار شد.

اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در جلسه شورای اداری شهرستان آوج که در ساختمان فرمانداری برگزار شد، با تشریح پروژه‌ های افتتاح شده  دهه فجر این شرکت بیان کرد: گازرسانی به 11روستای آوج با اعتبار 74میلیارد و 800میلیون ریال انجام شده است که به این ترتیب 839خانوار روستایی این منطقه به شبکه سراسری گاز متصل شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت: تا قبل از شروع به کار دولت تدبیر و امید فقط یک روستا در منطقه آوج گازدار بوده است و این درحالیست که از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون 88روستای منطقه به شبکه سراسری گاز متصل شده اند. وی همچنین اعلام کرد از این 88روستا 67روستا در سال های95 و 96از گاز طبیعی بهره مند شده اند.

بوشهری افزود: خوشبختانه شهرستان آوج و روستاهای آن در سال های اخیر از موقعیت خوبی در زمینه گازرسانی برخوردار شده اند به گونه ای که از 92روستای بالای 20خانوار این منطقه هم اکنون 89روستا گازدار هستند که شامل 96درصد خانوارهای روستایی شهرستان آوج می باشد.

زاهدی استاندار قزوین در پایان جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته توسط شرکت گاز در اقصی نقاط استان به ویژه منطقه آوج و آبگرم اظهار امیدواری کرد در چند سال آینده با همت شرکت گاز پرونده گازرسانی به روستاهای استان بسته شود و تمامی خانوارهای روستایی استان به نحو مطلوب از این خدمات بهره مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز