اختصاصی برنا/رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی:

"امنیت" ارمغان مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن است

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۰۷:۵۱
کد خبر: ۶۷۵۳۶۱
امنیت ارمغان مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن است
داوود محمدی با دعوت مردم به حضور در راهپیمایی 22بهمن گفت: مشارکت مردم در راهپیمایی 22بهمن باعث واکسینه شدن نظام و ایجاد امنیت بیشتر در جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، داود محمدی رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا با دعوت مردم به حضور با شکوه در راهپیمایی 22بهمن تاکید کرد: مشارکت مردم در راهپیمایی 22بهمن باعث واکسینه شدن نظام در برابر تهدیدات و دشمنی ها  شده و امنیت بیشتر را برای جامعه به ارمغان می آرود.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ما خصوصا قزوین بامعرفت و بابصیرت هستند و مطمئنا فردا با حضور حماسی خود با آرمان های امام و رهبر انقلاب تجدید پیمان می کنند و در این زمینه قزوینی ها پیشتاز وفاداری به انقلاب هستند.

داود محمدی ادامه داد: شاید مردم گلایه و اعتراضاتی داشته باشند ولی با بصیرت عمیق خود در مواقع حساس انسجام خود را حفظ می کنند و در 22بهمن یک صدا به حمایت از انقلاب و نظام می پردازند.

محمدی در پایان از همه اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان و ورزشکاران دعوت کرد در این شرایط حساس منطقه ای، حضور حماسی در این راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز