مدیر مرکز ارتباطات بانک شهر در قزوین:

خدمات ویژه بانک شهر در تعطیلات نوروز ارائه می شود

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۶:۰۵
کد خبر: ۶۸۱۳۴۲
خدمات ویژه بانک شهر در تعطیلات نوروز ارائه می شود
دکتر حمیدرضا عظیمی گفت: خدمات ویژه بانک شهر بدون وقفه در تعطیلات نوروز به مردم ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دکتر "حمیدرضا عظیمی" مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در جلسه هم اندیشی مدیران این بانک که باحضور اصحاب رسانه در سرپرستی منطقه 7 واقع در قزوین برگزارشد، با اشاره به تمهیدات این بانک برای ایام نوروز اظهارکرد: بانک شهر بعنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات الکترونیکی همچون سالهای گذشته برای تعطیلات نوروز خدمات ویژه ای درنظر گرفته تا مردم بدون هیچ دغدغه ای از این خدمات استفاده کنند.

photo_۲۰۱۸-۰۲-۲۴_۱۱-۰۸-۰۶

دکتر عظیمی با تاکید بر خدمات متمایز و متنوع الکترونیکی بانک شهر ادامه داد: مهم ترین مزیت بانک شهر ارائه خدمات الکترونیکی و شهر نت هاست که امسال نیز همچون سالهای گذشته این خدمات با کیفیت مطلوب به مردم در تعطیلات نوروز ارائه می شود تا آنها مشکلی از این بابت نداشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه مهم استان قزوین در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی افزود: استان قزوین پیشگام در ارائه خدمات الکترونیکی(پیشخوان های شهرنت) بوده و مردم این استان هم بیشترین استقبال را از این خدمات در کشور دارند.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی  بانک شهر با اشاره به برنامه های ویژه این بانک مخصوصا در استان قزوین برای تعطیلات نوروز خاطرنشان کرد: با شروع تعطیلات نوروز خدمات ویژه ای ازسوی بانک شهر به مردم ارائه خواهد شد که باتوجه به کاهش محسوس ارائه خدمات توسط اکثر بانک ها در این ایام می تواند راهگشا باشد.

دکتر عظیمی ادامه داد: این خدمات طی سه سال گذشته به مردم ارائه شده و درصدد تداوم آن در سال 97 هستیم تا رضایت مشتریان جلب شود.

وی اذعان کرد: خدمت به شهروندان توفیقی است که نصیب بانک شهرشده و این بانک خدمات بدون توفق و شبانه روزی خود را مخصوصا در پیشخوان های شهرنت به شهروندان ارائه می کند.

 مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با بیان اینکه بانک شهر در ایام تعطیلات تعطیل نیست بلکه خدمات ویژه تری ارائه می دهد افزود: همه پیشخوان های بانک شهر در ایام تعطیل باز و پاسخگوی مردم خواهند بود و امیدواریم رسانه ها در این خصوص اطلاع رسانی خوبی کنند.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی  بانک شهر ادامه داد: هدف اصلی بانک شهر در طرح نوروزی خود رفاه شهروندان است که امیدواریم با ارائه این خدمات محقق شود.

دکتر عظیمی خاطرنشان کرد: از سال آینده ارتباط خود را با سرپرستی منطقه 7 و نیز رسانه های محلی تقویت خواهیم کرد تا فعالیت های این بانک بازخورد بیشتر و بهتری در اذهان مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه رسانه ها بهترین عامل برای پیاده سازی دموکراسی هستند افزود: در بانک شهر به شدت به نقش رسانه ها در کسب موفقیت اعتقاد داریم و معتقدیم موفقیت هایی که تاکنون کسب شده با کمک اصحاب رسانه بوده است.

"محمود نصرتی" رئیس هیات عامل بانک شهر و مشاور اقتصادی شهرداری قزوین هم در این نشست به تاریخچه شکل گیری این بانک و فعالیت های آن اشاره و خاطرنشان کرد: بانک شهر سال 88 با سرمایه 155میلیاردی در قالب موسسه مالی اعتباری تاسیس شد.

نصرتی ادامه داد: با افزایش سرمایه به 200میلیارد تومان موسسه مالی اعتباری شهر بعنوان بانک ثبت شد و به ارائه خدمات به شهروندان پرداخت.

وی اذعان کرد:70درصد سهام این بانک به سرمایه داران تعلق گرفت و 30درصد آن هم پذیره نویسی عمومی شد.

رئیس هیات عامل بانک شهر با اشاره به افزایش سالیانه این بانک اذعان کرد: سال93 سرمایه بانک شهر به 1600میلیارد تومان رسید و این سرمایه هرسال درحال افزایش است.

نصرتی افزود: سرپرستی منطقه 7 بانک شهر 67/6 درصد سهام بانک شهر را در اختیار دارد و سرمایه اصلی آن 105میلیاردتومان است.

وی با بیان اینکه مدیریت بانک شهر توسط نمایندگان اشخاص حقوقی اداره می شود، خاطرنشان کرد: درطول خدمت 8ساله خود اعتقادی به گرفتن تسهیلات از سایر بانک ها نداشتیم و هم اکنون اوراق شهرداری توسط این بانک منتشر می شود.

رئیس هیات عامل بانک شهر ادامه داد: هم اکنون بیش از 20شرکت در حوزه های ساختمانی و تجاری و مالی داریم و خدمات متنوعی به شهرداری ها ارائه می شود.

نصرتی اذعان کرد: بانک شهر هم در اجرای پروژه ها و هم تامین مالی خدمات شایانی به شهرداری ارائه می دهد که بعنوان مثال برج حکم آباد با مشارکت شرکت تامین و شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه احداث و راه اندازی شد.

وی با تاکید براینکه بسیاری از پروژه های شهرداری با مشارکت بانک شهر اجرا می شود، گفت: تلاش می کنیم تا این رویه در دوره جدید فعالیت شوراها و شهرداری هم ادامه داشته باشد.

"نوری" سرپرست منطقه7 بانک شهر هم در این نشست به ارائه توضیحاتی درخصوص فعالیت این سرپرستی پرداخت و گفت: سرپرستی منطقه 7 بانک شهر سه سال گذشته متشکل از 7 استان با محوریت استان قزوین و در ادامه خزانه سرپرستی نیز تشکیل شد.

وی با اشاره به خدمات این بانک در حوزه اجتماعی تصریح کرد: سرپرستی منطقه 7 بانک شهر علاوه بر ارائه خدمات بانکی روزمره خود در موضوعات اجتماعی نظیر ارائه خدمات در کربلا(تبدیل ریال به دلار و ارز عراق اعم از مرز و داخل خاک عراق) و حضور مستقیم مدیرعامل بانک شهر در کرمانشاه بواسطه وقوع زلزله در این استان و حضور موثر در نمایشگاه کتاب نیز مشارکت جدی و فعالی دارد.

سرپرست منطقه 7 بانک شهر ادامه داد: همچنین با همکاری مسئولان این بانک تاکنون 55فقره تسهیلات ازدواج به ارزش 5میلیارد و 555میلیون تومان به زوج های جوان ارائه شده است.

نوری درپاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی براینکه استراتژی بانک شهر درخصوص مباحث غیرشهری نظیر ارائه تسهیلات چیست، گفت:سیاست های بانک قبل از آغاز تعطیلات توسط مرکز ابلاغ می شود و طبق آن در طول سال عمل می کنیم.

وی با بیان اینکه بانک شهر بانک عامل و تخصصی شهرداری است، افزود: اعتبارات این بانک صرف عمران و آبادانی شهرها می شود ولی علاوه برآن تسهیلاتی هم به کارخانجات صنعتی پرداخت می کنیم و در بحث بهین یاب هم فعال هستیم.

سرپرست منطقه 7 بانک شهر سیاست کلی این بانک را پرداخت تسهیلات خرد به اقشار مختلف اعلام و خاطرنشان کرد: تا پایان بهمن ماه 8231پرونده درخصوص اعطای تسهیلات به متقاضیان، بررسی و تسهیلات در اختیار آنان قرار داده شد که پیش بینی می کنیم این تعداد تا پایان سال به 9هزار فقره برسد.

بانک شهر (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز