مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین:

نمایشگاه توانمندی های صنعتی در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۸۱۳۵۰
نمایشگاه توانمندی های صنعتی در قزوین برگزار می شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنعتی در این استان از روز یکشنبه ششم اسفندماه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان قزوین با همکاری سازمان صنعت،معدن و تجارت  و شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در فضایی به مساحت 3600متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه از  6لغایت 8 اسفند ماه به مدت 3روز با حضور بیش از 65واحد تولیدکننده در حوزه های صنعت، غذایی، شوینده و بهداشتی، ساختمان و... در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپا خواهد بود.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: استان قزوین به لحاظ دارا بودن زیر ساخت ها و پتانسیل های صنعتی از جمله استقرار شهرکهای صنعتی و تنوع تولیدات صنعتی و معادن غنی و صادرات محصولات تولیدی، موقعیت ویژه ای را برای گسترش روزافزون این بخش فراهم کرده و به یکی از مهمترین مراکز صنعتی کشور تبدیل شده است.

وی افزود: با توجه به این مهم، برگزاری این رویداد اقتصادی در راستای معرفی توانمندی های استان می تواند نقش موثری ایفا کند.

این مسئول یادآور شد: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند توسعه تکنولوژی است که برگزاری نمایشگاه های تخصصی در حوزه صنعت، بستر بسیار مناسبی را به منظور تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و همچنین زمینه استفاده از دستاوردهای نوین را برای صنعتگران و تولیدکنندگان فراهم می سازد.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: ایجاد فضای سالم رقابتی میان مشارکت‌کنندگان، معرفی جدیدترین دستاوردهای تولیدکنندگان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال، بسترسازی جهت تبادل تجربیات و تعامل اطلاعات میان مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان و... از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان افزود: نمایشگاه توانمندی های صنعت استان قزوین در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت  بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز