مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبرداد:

مصرف بیش از ۴میلیارد متر مکعب گاز طبیعی طی سال ۹۶ در قزوین

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۶:۱۳
کد خبر: ۶۹۴۴۶۴
مصرف بیش از ۴میلیارد متر مکعب گاز طبیعی طی سال ۹۶ در قزوین
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ازمصرف 4میلیارد و 613میلیون مترمکعب گاز طبیعی در بخش های مسکونی، صنعتی و تجاری، سی ان جی و نیروگاهی طی سال 96 در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اعلام خبر فوق اظهار کرد: مشترکین خانگی شرکت گاز در 12ماه سال گذشته 726میلیون متر مکعب گاز مصرف کردند که این مقدار معادل 16درصد مصرف کل استان بوده و در مقایسه با مصرف بخش خانگی در سال 1395 خوشبختانه 2درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در زمینه تحویل گاز به نیروگاه شهیدرجایی به عنوان بزرگترین مصرف کننده گاز در استان گفت: بیش از 2میلیارد و 590میلیون متر مکعب گاز در سال گذشته به نیروگاه شهید رجایی تحویل شده که شامل 56 درصد مصرف کل استان است.

وی با اشاره به توجه ویژه وزارت نفت به تحویل حداکثری گاز طبیعی به نیروگاه های تولید برق در دولت تدبیر و امید افزود: میزان تحویل گاز در سال 1396 نسبت به سال آغاز به کار دولت تدبیر و امید در سال 1392 که در آن 1میلیارد و 58میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه شهیدرجایی تحویل شده رشد 60درصدی داشته است.

مفردبوشهری در ادامه به آمار تفکیکی مصرف گاز طبیعی در استان اشاره کرد و گفت: از کل گاز مصرف شده در طی سال 96 حدود 16 درصد در بخش خانگی، 23درصد در بخش صنعتی و تجاری، 56درصد در نیروگاه و 5درصد در جایگاه های سوخت CNG مصرف شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز