معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین خبرداد؛

انتشار سومین آمار نامه شهرداری قزوین

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۲:۱۳
کد خبر: ۶۹۴۹۲۴
انتشار سومین آمار نامه شهرداری قزوین
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین از انتشار سومین آمار نامه شهرداری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حسنعلی اصغری معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین بیان‌کرد: سومین آمار‌نامه شهرداری قزوین با عنوان"آمار‌نامه سال 1395" در 2 نسخه چاپی و الکترونیکی از سوی اداره آمار‌ و تحلیل اطلاعات شهرداری قزوین منتشر شد.

 اصغری اظهار‌کرد: این معاونت در راستای انجام رسالت خویش در زمینه اطلاع‌ رسانی خدمات شهرداری قزوین به شهروندان طی سومین سال متوالی نسبت به تهیه، تدوین و تحلیل اطلاعات آماری و درنهایت انتشار آمارنامه سال 1395 اقدام کرد.

وی افزود: انتشار این آمارنامه در قالب یک بانک‌ اطلاعاتی حاوی اقدامات انجام شده در بخش‌های مختلف زیرمجموعه شهرداری قزوین است، که علاوه بر ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه با هدف ارائه اطلاعات لازم به ذینفعان، در شناخت دقیق از وضع موجود و در نهایت تدوین برنامه‌ها و نقشه‌راه پیش‌روی دستگاه‌ها مؤثر واقع خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین با اعلام انتشار سومین سال‌نامه آماری شهرداری قزوین تصریح‌کرد: این آمار‌نامه به همت گروه آمار و مهندسی اطلاعات این معاونت، شامل اطلاعات آماری سال 1395 کلیه بخش‎های تابعه شهرداری قزوین اعم از «معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها، ادارات و مؤسسات» بوده که در 11فصل و 254صفحه به شمارگان 150جلد چاپ و توزیع شد.

اصغری خاطرنشان کرد: این آمارنامه در دو نسخه چاپی و الکترونیکی منتشر شده است که نسخه الکترونیکی آن در پرتال معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین به آدرس  Pd.Qazvin.irقابل دریافت می‌باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز