مرد آهنین قزوین در گفت و گوی اختصاصی با برنا:

سال آینده روی سکوی مسابقات مردان آهنین می روم

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۹۵۴۲۴
سال آینده روی سکوی مسابقات مردان آهنین می روم
فرامرز رحمانی گفت: در مسابقات مردان آهنین امسال تنها با سه جلسه تمرینی حاضرشده بودم و سال آینده با آمادگی کامل در این مسابقات روی سکو می روم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "فرامرز رحمانی" نماینده استان قزوین و شهرستان تاکستان در مسابقات مردان آهنین که از شبکه سه سیما روی آنتن رفت در گفت و گوی اختصاصی با برنا درخصوص این مسابقات اظهارکرد: باتوجه به اینکه تا دقیقه نود قرار نبود این مسابقات برگزار شود تنها با سه جلسه تمرین در مسابقات مردان آهنین امسال شرکت کردم و مطمئنا سال آینده با آمادگی کامل در این مسابقات روی سکو می روم.

فرامرز رحمانی1 (1)

رحمانی ادامه داد: بنده حدود چهارماه بود باشگاهم را جمع آوری کرده بودم و اصلا تمرین نداشتم تااینکه به اصرار مربی ام در مسابقات کشوری شرکت کرده و مجوز حضور در این مسابقات را کسب کردم.

وی اذعان کرد: در این مسابقات از تجربیات سالیان گذشته استفاده کردم و خوشبختانه توانستم با کسب عنوان هفتمی شرمنده همشهریانم نشوم.

مرد آهنین قزوین درخصوص سابقه فعالیت خود در این رشته گفت: حدود 9سال است در این رشته فعالیت دارم و 8سال در مسابقات حضور داشتم که 5دوره فینالیست شدم و سال گذشته نیز در دو مسابقه جهانی شرکت کردم.

رحمانی افزود: در مسابقات کاپ اروپا با یک اختلاف امتیاز چهارم شدم و در مسابقات جهانی امارات هم عنوان نائب قهرمانی را کسب کردم.

وی اذعان کرد: همچنین سال های 90 و 91 نیز در مسابقات مردان حضور داشتم که این تجربیات کمک کرد تا ازپس آیتم های سخت مسابقات برآیم.

مرد آهنین قزوین درباره پخش مجدد مسابقات مردان پس از شش سال وقفه از شبکه سه سیما گفت: نداشتن اسپانسر و عدم هماهنگی با شبکه سه سیما دلیل اصلی این موضوع بود و اتفاقات و حواشی پیش آمده در این موضوع دخیل نبود.

رحمانی درمورد آیتم های پرفشار این مسابقات و رقابت با مردان آهنین اظهارکرد: همه وزنه ها و گوی ها واقعی و واقعا سنگین بودند و بعنوان مثال اسکات تعادلی 420کیلوگرم کار هرکسی نیست.

وی ادامه داد: همه آیتم های این مسابقات مطابق با استاندارد و مسابقات جهانی طراحی شده بودند و کسب عنوان هفتمی در بین قدرت های بزرگ ایران باتوجه به عدم آمادگی کامل و مصدومیت در میانه راه برایم رضایت بخش بود.

مرد آهنین قزوین درخصوص نحوه مصدومیت خود توضیح داد: در آیتم میله قدرت پایم پیچ خورد و علیرغم اصرار دکتر مسابقات مبنی بر اینکه مسابقات را ادامه ندهم به خاطر مردم تا پایان همه آیتم ها را زدم.

رحمانی حضور در این مسابقات و رفتن آن روی آنتن شبکه سه پس از شش سال وقفه را نویدبخش آینده ای خوب برای مردان آهنین دانست و گفت: باتوجه به اینکه اکثر مردان آهنین امسال به جزء چندنفر سابقه حضور در این مسابقات را نداشتند و اکثرا جوان بودند خوشبختانه شاهد رقابت جذاب بین آنان بودیم و این مساله می تواند تنور رقابت ها را در سالیان آتی داغ کند.

وی درخصوص برنامه خود برای آینده گفت: همچنان با قدرت و قوت در این مسابقات حاضر خواهم شد و تلاش می کنم با تاسیس باشگاهی در قزوین فعالیتم را در این رشته ادامه دهم.

فرامرز رحمانی1 (3)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز