مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین بیان کرد:

ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافرین نوروزی

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۰:۲۷
کد خبر: ۶۹۷۰۰۷
ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافرین نوروزی
مریم بیدخام گفت: در نوروز امسال نیز همانند سنوات گذشته خدمات مناسب به گردشگران و مسافرین نوروزی در قزوین ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مریم بیدخام مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در دیدار با آیت‌ الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین که همراه بازرسین ستاد صیانت از حقوق شهروندی استانداری صورت گرفت ضمن ارائه گزارشی از فرآیند بازرسی های انجام شده در تسهیلات نوروزی ستاد صیانت استان اظهارکرد: براساس ابلاغیه  ستاد صیانت وزارت کشور در زمینه خدمات نوروزی دستگاه های خدمات رسان، در نوروز امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه ریزی های لازم در زمینه ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافرین صورت گرفت.

دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان با تاکید بر اینکه رعایت حقوق شهروندی همان حق الناس است که ریشه در مفاهیم قرآنی و اسلامی نیز دارد، یادآور شد: لازمه تحقق حقوق شهروندی، برخورداری از حقوق و امتیازات خاص جامعه بدون تبعیض و تمایز است و لذا ضروری است برای افزایش رضایت مندی مردم در این خصوص تلاش بیشتری شود.

بیدخام ادامه داد: ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی به استناد ابلاغیه رئیس جمهور وقت به وزیر کشور، ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان تشکیل شد و این ستاد در دو محور حقوق شهروندی و عفاف و حجاب  ایفای نقش کرده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: 35بازرس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در قالب یازده تیم بازرسی، وظیفه ارزیابی و بازرسی عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان نوروزی را در ایام نوروز در سطح استان عهده دار بودند.

وی با اشاره به بازتاب بسیار مثبت بازرسی های انجام شده در سال گذشته یادآور شد: در سال گذشته بیش از 110دستگاه مورد بازرسی قرار گرفتند و مورد به مورد محاسن و معایب هر یک جداگانه به آنها ابلاغ و از دستگاه های برتر تقدیر و همچنین  به دستگاه هایی که دارای نقصان بودند تذکر داده شد.

 این مقام مسئول افزود: ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استانداری در جهت رضایتمندی و خدمات بهینه به گردشگران نوروزی و عموم مردم علاوه بر ارزیابی دستگاه های  خدمات رسان در ایام نوروز، عملکرد دستگاه های اجرایی و مراکز دولتی و غیردولتی استان را  سالانه مورد ارزیابی قرار می دهد.

وی تصریح کرد: جایگاه شورای فرهنگ عمومی استان که به ریاست امام جمعه محترم تشکیل می شود ظرفیت بسیار خوبی برای هم افزایی بیشتر برنامه های ستاد صیانت استان است که موجبات هم افزایی بیشتر برنامه های دستگاه اجرایی را در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ارتقاء حقوق شهروندی فراهم می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز