بواسطه اجرای شفاف و موثر قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات؛

استاندار قزوین از مدیرکل روابط عمومی استانداری تقدیر کرد

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۹:۴۶
کد خبر: ۶۹۷۴۰۸
استاندار قزوین از مدیرکل روابط عمومی استانداری تقدیر کرد
استاندار قزوین بخاطر اجرای شفاف و موثر قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از نصرت اله علیرضایی، مدیرکل روابط عمومی استانداری تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با اشاره به اجرای شفاف و موثر قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در این استان با ارسال پیام تقدیری از نصرت اله علیرضایی مدیرکل روابط عمومی استانداری بواسطه تلاش در این زمینه تشکر و قدرانی کرد.

دراین تقدیر نامه آمده است: کرامت و جایگاه رفیع انسان همواره در شریعت مبین اسلام مورد تاکید بوده و بر این اساس اصول متعدد قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در راستای حقوق شهروندی با هدف تجمیع، شناسایی و بیان حقوق مردم تنظیم شده و مفاد آن به گونه ای است که کرامت و منزلت انسانی همواره در بالاترین سطح ممکن مورد احترام و حمایت قرارگیرد.

 بدینوسیله از حسن همکاری، تلاش ها و پیگیری های ارزنده جنابعالی در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تحقق سیاست ها و اهداف کلی نظام و تاکیدات جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور مبنی بر اجرای شفاف و موثر قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تشکر و قدرانی می گردد.

امید است با استعانت از درگاه الهی شاهد توفیق روزافزون جنابعالی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انجام وظایف محوله  و ارائه هر چه بهتر خدمات  به مردم بعنوان صاحبان نظام و  ولی نعمتان مسئولان باشیم.

عبدالمحمد زاهدی

  استاندار قزوین

 

نظر شما