فرمانده پایگاه بسیج جواد الائمه بهزیستی قزوین خبرداد؛

اعزام کاروان راهیان نور بهزیستی استان قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۹:۳۰
کد خبر: ۶۹۷۵۴۸
اعزام کاروان راهیان نور بهزیستی استان قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور
فرمانده پایگاه بسیج جواد الائمه سازمان بهزیستی قزوین از اعزام کاروان راهیان نور بهزیستی استان قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین: جواد جعفری ها  فرمانده پایگاه بسیج بهزیستی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: کاروان راهیان نور اداره کل بهزیستی استان قزوین، متشکل از جامعه هدف و کارکنان سازمان در فروردین ماه سال97 به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

 فرمانده پایگاه بسیج جواد الائمه بهزیستی قزوین افزود: دراین کاروان 80تن از جامعه هدف و کارکنان این اداره کل حضور داشتند که در قالب دو دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است اضافه کرد: اردوهای راهیان نور ظرفیت خوبی برای انتقال رشادت ها و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان کشوراست.

فرمانده پایگاه بسیج بهزیستی قزوین بیان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردوهای راهیان نور جوانان و نوجوانان را در برابر توطئه های دشمنان و جنگ نرم بیمه می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: در این اردوی چهار روزه  بازدیدی از مناطق عملیاتی جنوب (اروند کنار، شلمچه، کانال کمیل، فکه، یادمان شهدای گمنام اندیمشک و...) با روایتگری از رشادتهای رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس توسط راویان دفاع مقدس بعمل آمد.

فرمانده پایگاه بسیج جواد الائمه بهزیستی قزوین خاطرنشان کرد: بازدید از زیارتگاه دانیال پیغمبر و مناطق گردشگری و تفریحی و زیبایی های استان خوزستان (سد دز، قایق سواری، بازارشوش دانیال...) و استان لرستان(قلعه فلک الافلاک و بازارخرم آباد) از دیگر برنامه های انجام شده در این اردوی چهارروزه بوده است.  

جعفری ها  ادامه داد: همچنین در شب مبعث حضرت محمد(ص) مراسم جشنی در اردوگاه سد دز که با مولودی خوانی، مسابقات متنوع و خاطره نویسی توسط کودکان شبانه روزی همراه بود برگزار شد.

بهزیستی2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز