طی مراسمی با حضور قائم مقام وزیر بهداشت؛

بیمارستان خیریه سجادیه مهرگان کلنگ زنی شد

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۰:۳۸
کد خبر: ۶۹۷۹۱۴
بیمارستان خیریه سجادیه مهرگان کلنگ زنی شد
طی مراسمی با حضور قائم مقام وزیر بهداشت و مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ بیمارستان خیریه 160 تختخوابی سجادیه در ناحیه شهری مهرگان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم کلنگ زنی بیمارستان خیریه 160تختخوابی سجادیه صبح امروز و با حضور ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، داود محمدی نماینده قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، دکتر منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، عقیل اسدی مدیرعامل شرکت بین المللی داروسازی و بیمارستان سازی سجادیه و دیگر مسئولان در ناحیه شهری مهرگان برگزارشد.

این بیمارستان 160تختخوابی بعنوان ارائه دهنده خدمات سوختگی به استان و کشور و مرکز تخصصی و فوق تخصصی به شهروندان استان قزوین خدمات ارائه خواهد داد.

دکتر منوچهر مهرام، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این مراسم از پیگیری های دکتر داود محمدی، نماینده مردم شهرستان های قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی مؤینی، امام جمعه محمدیه (زیباشهر) برای شروع ساخت این پروژه قدردانی کرد.

وی دولتی بودن تعرفه خدمات این بیمارستان را مهم ترین شاخصه آن اعلام و ابرازکرد: امیدواریم با ساخت و افتتاح این بیمارستان مشکل درمانی ساکنان ناحیه شهری مهرگان برطرف شود.

مهندس گودرزی مشاور طرح هم در این مراسم توضیحاتی پیرامون نحوه استقرار این بیمارستان و امکانات و تخت ها و بخش های مختلف آن ارائه داد.

قائم مقام وزیر بهداشت هم در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش مسئولان استانی برای احداث این بیمارستان و شرکت بین المللی داروسازی و بیمارستان سازی سجادیه ابراز امیدواری کرد این بیمارستان در مدت زمان کم و با بهترین امکانات افتتاح شود.

حریرچی خواستار ارائه روزشمار برای افتتاح این بیمارستان توسط مسئولان شد و گفت: انتظار می رود با شناسایی پیمانکاران و مشورت با مسئولان و متولیان امر این بیمارستان ظرف مدت سه سال با امکانات کامل به بهره برداری رسیده و به بیماران خدمات ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت بین المللی داروسازی و بیمارستان سازی سجادیه هم ضمن ابراز خشنودی از سهیم بودن این موسسه در امر بیمارستان سازی گفت: موسسه داروسازی و بیمارستان سازی سجادیه بدون هدف گذاری اقتصادی و تنها با هدف کار خیر و بهره مندی مردم از خدمات درمانی در این کار ورود کرده است.

اسدی ادامه داد: از مسئولان وزارت بهداشت و استان قزوین در راستای همکاری در اجرای این پروژه بزرگ قدردانی می کنیم و امیدواریم بیمارستانی در خور شان مردم منطقه احداث شود.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه محمدیه هم در این مراسم ساخت این بیمارستان را موجب بهره مندی افراد کم بضاعت از خدمات تخصصی و فوق تخصصی دانست و گفت: امیدواریم این بیمارستان در زمانی کمتر از سه سال به بهره برداری رسیده و نیازهای درمانی مردم محمدیه و مهرگان را برطرف کند.

بیمارستان ۱۶۰تختخوابی «سجادیه» مهرگان، در کنار چهار تخصص اصلی، شامل: اطفال، داخلی، جراحی و زنان، بخش تخصصی و فوق تخصصی سوانح و سوختگی را هم دارد که با توجه به کمبود تخت در این بخش در استان، ساخت این بیمارستان ضروری است.

 پیش بینی تخت های ویژه سوختگی (BICU )، بانک پوست برای پیوند پوست در بیماران سوختگی شدید، شرایط استریل اتاق تمیز برای محافظت از بیماران سوختگی شدید در ابتلا به عفونت ها از جمله ویژگی های مهم این بیمارستان است.

این بیمارستان دارای 124 تخت فعال ICU  ، CCU  ،اطفال، قلب، زنان و زایمان، ارتوپدی، جراحی عمومی، سوختگی، BICU ، داخلی و چشم و تعداد 33 تخت ستاره دار اورژانس، اتاق عمل، اتاق عمل سوختگی و LDR  است که در مجموع با 157 تخت در خدمت مردم عزیز خواهد بود.

بیمارستان «سجادیه» مهرگان، شهرهای مهرگان، محمدیه(زیباشهر)، روستاهای اطراف و مسافران بین راهی را تحت پوشش قرار می دهد و به بیماران سوختگی استان و استان های همجوار خدمات رسانی خواهد کرد.

ارایه خدمات در این بیمارستان بر اساس تعرفه دولتی است و شرکت بین المللی داروسازی و بیمارستان سازی سجادیه که مجری این پروژه است در طول خدمت، بر اساس تعرفه دولتی ارایه خدمت خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز