مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان قزوین خبرداد؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرکهای صنعتی با صندوق کارآفرینی امید

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۲:۵۶
کد خبر: ۶۹۸۳۰۱
انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرکهای صنعتی با صندوق کارآفرینی امید
خانپور از امضای تفاهم نامه فی مابین این شرکت و صندوق مهر کارآفرینی امید استان قزوین در راستای پرداخت تسهیلات کم بهره به واحدهای صنعتی استان از محل اعتبارات کمک های فنی و اعتباری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان قزوین در حاشیه مراسم امضا تفاهم نامه که با حضور منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین برگزار شده بود، اظهار داشت: امضای این تفاهنامه براساس ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه استان صورت گرفته که این تسهیلات یارانه دار از محل اعتبارات طرح کمک های فنی و اعتباری با کارمزد 4 درصدی به واحدهای تولیدی و طرحهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی پرداخت خواهد شد.

وی میزان اعتبارات در فاز اول را 50میلیارد ریال عنوان کرد که سقف پرداختی اولیه این تسهیلات یک میلیارد ریال می باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به دوره بازپرداخت تسهیلات گفت: طول دوره بازپرداخت برای تامین سرمایه در گردش طرح های در حال بهره برداری حداکثر یکسال می باشد که این مدت برای طرح های اصلاح ساختار واحدهای تولیدی (نوسازی، بهسازی و جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات ) حداکثر سه سال تعیین شده است.

خانپور تصریح کرد: نوع و میزان وثایق و تضمین پشتوانه تسهیلات اعطایی مطابق ضوابط و مقررات صندوق کار آفرینی امید تعیین می گردد که در صورت کسری وثایق صندوق ضمانت نامه صادره توسط صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک را بابت تکمیل وثایق می پذیرد.

وی در پایان تاکید کرد: درخواست واحدهای تولیدی و طرحهای صنعتی متقاضی تسهیلات در کمیته ای تخصصی ارزیابی متشکل از مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی و مدیر صندوق کار آفرینی امید استان بررسی و پس از تایید توسط شرکت شهرکهای صنعتی به اداره شعب بانک معرفی می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز