رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبرداد؛

اجرای ۱۰هزار هکتار سامانه نوین آبیاری تاپایان شهریور ماه

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۲:۰۲
کد خبر: ۶۹۸۴۰۵
اجرای ۱۰هزار هکتار سامانه نوین آبیاری تاپایان شهریور ماه
رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: با برنامه ریزی انجام شده تا پایان شهریور ماه 10هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در استان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در جلسه ستاد آبیاری نوین که با حضور مدیران شهرستان ها  و کارشناسان فنی برگزار شد با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر  11هزار و 780 هکتارسامانه نوین آبیاری در قالب 269 طرح در دست اجراست.

وی با بیان اینکه حفظ منابع آب وخاک لازمه توسعه بخش کشاورزی است اظهار داشت: اجرای سامانه های نوین آبیاری و توسعه گلخانه ای از طرح های مهم بخش کشاورزی درسال جاری است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به سیاست های وزارت جهادکشاورزی و دولت محترم در توسعه طرح های نوین آبیاری اشاره و خاطر نشان کرد: با شرایط موجود چاره ای جز اجرای سیستم های آبیاری ومدیریت بهینه مصرف آب در بخش کشاورزی نداریم.

خمسه بر لزوم اهمیت مشارکت گسترده بهره برداران و کشاورزان برای استفاده ازمنابع آبی استان و تجهیز اراضی کشاورزی به سامانه های نوین آبیاری تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: طرح های دردست اجرا آبیاری نوین که با برنامه ریزی انجام شده در اراضی زراعی و باغی  در دست اجرا می باشد، در اولویت این سازمان قرار دارد.

خمسه تاکید کرد: از فرصت ایجادشده برای توسعه طرحهای آبیاری نوین باید استقبال کرد و با سرعت بیشتری طرحهای نیمه تمام رابه سرانجام رساند.

به گفته این مقام مسئول در اجرای طرح های نوین آبیاری باید نظارت و دقت بیشتری انجام شود تا پیمانکاران به نحوه شایسته ای طرحها را اجرا کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز