مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی:

سالن ۶هزارنفری قزوین تا اوایل سال ۹۸ به بهره برداری می رسد

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۸:۲۹
کد خبر: ۶۹۸۵۸۳
سالن ۶هزارنفری قزوین تا اوایل سال ۹۸ به بهره برداری می رسد
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از تکمیل و بهره برداری از سالن 6هزارنفری قزوین تا اوایل سال 98 خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "حسن کریمی" مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در جریان بازدید از ورزشگاه 15هزارنفری سردارآزادگان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به روند احداث سالن 6هزارنفری قزوین گفت: طبق پیش بینی ها و بازدید از سالن 6هزارنفری قزوین این سالن تا اوایل سال 98 تکمیل و جهت استفاده علاقه مندان به بهره برداری خواهدرسید.

کریمی با اشاره به اهمیت احداث سالن 6 هزارنفری و دوومیدانی قزوین خاطرنشان کرد: هر دو سالن 6 هزارنفری و دوومیدانی قزوین از اهمیت زیادی برخوردار هستند و استان قزوین قطب دوومیدانی کشور است و ساخت این دو مجموعه حیاتی است.

وی ساخت این دو مجموعه را جزو برنامه های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دانست و افزود: سالن 6هزارنفری چندمنظوره است که باید در روند احداث آن تسریع شود و سالن دوومیدانی هم باید هرچه سریع تر در اختیار علاقه مندان قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از پیشرفت 40درصدی سالن 6هزارنفری خبرداد و گفت:این پروژه هم اکنون دارای 40درصد پیشرفت فیزیکی است و باید هرچه سریع تر تکمیل شود که به همین منظور سعی می کنیم تا اوایل سال 98 آن را به بهره برداری برسانیم.

مهندس کریمی خاطرنشان کرد: سالن دوومیدانی هم تا پایان سال98 تکمیل و آماده بهره برداری خواهدشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز