مدیر منطقه یک شهرداری قزوین عنوان کرد:

بروز مشکلات عدیده در پی حضور دستفروشان در معابر پر تردد

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۶:۰۰
کد خبر: ۶۹۸۶۱۸
بروز مشکلات عدیده در پی حضور دستفروشان در معابر پر تردد
پیمان پژمانفرد گفت: حضور دستفروشان در معابر پر تردد موجب بروز مشکلات بسیاری می شود که باید برای آن تمهیداتی اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان پژمانفرد منطقه یک شهرداری قزوین با اشاره به بروز مشکلات عدیده در پی حضور دستفروشان در معابر پر تردد؛ افزود: از فروردین تا اسفند ماه سال گذشته مأموران راهور یک هزار و 765 فقره خودرو دستفروشان را در معابر مختلف سطح شهر جریمه کردند و باید برای مقابله با ایجاد گره کور ترافیکی در این معابر چاره اندیشی شود.

وی عنوان کرد: این اقدام با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان صورت گرفته است زیرا در برخی معابر پرتردد شهر حضور دستفروشان موجب بروز مشکلات مختلف شده و در تردد شهروندان اختلال ایجاد می کرد.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین بیان کرد: یکی دیگر از اهداف این اقدام که بیانگر اهمیت آن است جلب رضایت کسبه در معابر تجاری شهر می باشد زیرا حضور خودروی دستفروشان در معابر تجاری موجب بروز اختلال در کسب و کار فروشندگان و مغازه داران در خیابان های تجاری شهر شده است.

پژمانفرد گفت:  آمار ارائه شده بیانگر همکاری پلیس راهور با شهرداری است که دستاورد آن ایجاد آرامش در معابر اصلی و فرعی شهر و جلوگیری از بروز ترافیک و مشکلات جدی در تردد شهروندان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز