دبیر هیات دوومیدانی قزوین خبرداد؛

معرفی نفرات برتر مسابقات دوومیدانی بانوان انتخابی استان قزوین

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۵:۵۰
کد خبر: ۶۹۹۲۶۴
معرفی نفرات برتر مسابقات دوومیدانی بانوان انتخابی استان قزوین
دبیر هیات دوومیدانی قزوین از برگزاری مسابقات دوومیدانی بانوان انتخابی استان قزوین و معرفی نفرات برتر این مسابقات خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جمیل سعادت دبیر هیات دوومیدانی قزوین با اعلام این خبر گفت: به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار یک دوره مسابقات دوومیدانی انتخابی بانوان استان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی 15هزارنفری سردار آزادگان با حضور شهرستانهای قزوین، البرز، آبیک و محمدیه  برگزار و در پایان نفرات برتر در مواد مختلف معرفی شدند.

سعادت درمورد نفرات برتر این مسابقات گفت: پس از برگزاری این مسابقات و در رده سنی نونهالان دیانا ابراهیمی فرد از محمدیه در ماده 100 متر و غزال شیر شکن از قزوین در 400 متر و نگار اکبری از قزوین در 800متر و رقیه رستمی از البرز  در 300متر و فاطمه رشوند از قزوین در پرش طول و دیانا  ابراهیمی فرد از محمدیه در پرتاب وزنه عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان هم  بهاره کاکاوند از البرز عنوان نخست 100 متر را کسب کرد و مبینا  غفوری البرز در400 متر قهرمان شد و یگانه رجبی از قزوین و فاطمه غیاث الحسینی از البرز و شراره شمسینی غیاثوند و هنگامه رحمان پور از قزوین به ترتیب جایگاه نخست مواد 800 و 300 و پرش طول و پرتاب وزنه را ازآن خودکردند.

دبیر هیات دوومیدانی قزوین خاطرنشان کرد: در رده سنی جوانان هم عارفه حقیقت از البرز و مهدیس بذر افشان از قزوین و زهرا کرمی از البرز و عارفه حقیقت از البرز و مهتاب بهرامی از قزوین به ترتیب بر سکوی نخست مواد  100 و400 و 800 و 300متر و پرش طول و پرتاب وزنه ایستادند.       

سعادت افزود: در رده سنی بزرگسالان این مسابقات هم مهسا آقاغفاری از آبیک در مواد 100 و 400متر اول شد و حدیثه خانبابائی از قزوین در 800متر زودتر از سایرین به خط پایان رسید و آوا    خدابنده از  قزوین در 300متر قهرمان شد و مهرنوش محبعلی از قزوین در پرش طول بر سکوی نخست ایستاد و زهرا پاریاد هم از تاکستان قهرمان پرتاب وزنه لقب گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات توسط خانم فرید نایب رئیس هیأت دوومیدانی استان قزوین از خانم صفوی دبیر  هنرستان ورزش، خانم درگی معاونت مدرسه محمودآباد، خانم  سعادت مسئول برگزاری، اورژانس وکلیه ورزشکاران مربیان، مدیریت محترم مجموعه 15هزارنفری که دراین مسابقات همکاری داشتند تقدیر و تشکر و به نفرات برتر حکم قهرمانی اهدا شد.

دوومیدانی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز