عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

جانبازان سمبل ایثار هستند

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۹۹۲۹۵
جانبازان سمبل ایثار هستند
فرج الله فصیحی رامندی گفت: جانبازان سمبل ایثار و خودگذشتگی در راه دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فرج الله فصیحی رامندی از جانبازان انقلاب اسلامی و عضو شورای اسلامی شهر قزوین در گفت و گوی اختصاصی با برنا ضمن تبریک روز جانباز از جانبازان بعنوان  سمبل ایثار و خودگذشتگی یاد و خاطرنشان کرد: جانبازان با تقدیم عضوی از اعضای بدن خود در راه دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بعنوان سمبل ایثار و خودگذشتگی محسوب می شوند.

فصیحی رامندی عنوان کرد: همه کسانی که در عرصه دفاع از انقلاب چه از زمان شروع نهضت تا پیروزی انقلاب و چه از زمان پیروزی تا دوران دفاع مقدس قدم برداشتند چنانچه آسیبی دیده باشند جانباز شناخته می شوند.

وی ادامه داد: شهدا در صدر مدافعین انقلاب اسلامی قرار دارند و پس از آن جانبازان در این زمینه مفتخر به دفاع از انقلاب هستند که با تقدیم عضوی از اعضای بدن خود در راه دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بعنوان سمبل ایثار و خودگذشتگی محسوب می شوند و سایر اقشار ایثارگران هم در این زمینه متحمل زحمات زیادی شده اند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ضمن مقایسه ایثار و فداکاری بزرگمرد حادثه عظیم کربلا حضرت ابوالفضل(ع) با رشادت های جانبازان انقلاب اسلامی گفت: در ادبیات ما اسم باید با مسما همخوانی داشته باشد و مسمای اسم جانباز هم ایثار و فداکاری و اهدای عضوی از اعضای بدن در راه آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فصیحی رامندی ادامه داد: چنانچه بزرگ جانباز کربلا بعد از جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد جانبازان ما هم باید مانند علمدار کربلا عمل کنند.

وی درخصوص انتظارات جانبازان از مسئولین و تامین نیازهای معیشتی این قشر اظهارکرد:یک روی سکه خود فرد جانباز است که بدون انتظار در این مسیر گام برداشته و روی دیگر سکه وظیفه سران نظام در تامین نیاز مسکن و معیشت جانبازان است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تامین این نیازها را وظیفه حکومت دانست و تاکیدکرد: باید درحد توان در راستای تامین این نیازها تلاش شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز