رئیس هیات ورزش های روستایی قزوین:

خانه ورزش های بومی و محلی در قزوین احداث می شود

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۱:۳۹
کد خبر: ۶۹۹۷۱۴
خانه ورزش های بومی و محلی در قزوین احداث می شود
مجید ابوالحسنی گفت: خانه مختص ورزش های بومی و محلی در قزوین احداث و این ورزش ها در بین شهروندان قزوینی ترویج داده می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجید ابوالحسنی رئیس هیات ورزش های روستایی قزوین در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات با اشاره به اهمیت ورزش های بومی و محلی اظهارکرد: ایجاد خانه های ورزش های بومی و محلی یکی از مهم ترین برنامه های هیات است که در این راستا یک خانه مختص ورزش های بومی و محلی در قزوین احداث می شود.

ابوالحسنی در تشریح دیگر برنامه های این هیات خاطرنشان کرد: در بدو کار هیات رئیسه کارآمد با استفاده از اعضای شهرستان ها انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: جلب مشارکت دستگاه های مرتبط و ساماندهی اماکن ورزشی در روستاها و پیگیری مشکلات آنها از دیگر برنامه های هیات خواهدبود.

رئیس هیات ورزش های روستایی قزوین افزود: همچنین برگزاری رقابتهای ورزشی در روستاها در دستور کار قرار خواهد گرفت و به دنبال توسعه ورزش روستایی با ایجاد خانه های ورزشی هستیم.

ابوالحسنی تاکیدکرد: ترویج بازی های بومی و محلی در سطح استان از اهمیت زیادی برخوردار است که در همین رابطه ضمن ساماندهی باشگاه های روستایی ایجاد خانه های ورزش بومی و محلی با جدیدت پیگیری و یک خانه مختص این رشته در قزوین راه اندازی خواهد شد.

وی از ثبت باشگاه ورزشی به نام روستاییان هم خبرداد و گفت: برای ایجاد جو رقابتی در روستاها و ورود این مناطق در زمینه تیمداری زمینه را برای حضور یک باشگاه از روستا در مسابقات فوتبال و... فراهم خواهیم کرد.

رئیس هیات ورزش های روستایی قزوین ادامه داد: برگزاری هدفمند رقابتها و ایجاد نشاط در روستاها و استعدادیابی قهرمانان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

ابوالحسنی با اشاره به تفاهم نامه با شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: سال گذشته تفاهم نامه ای با شهرداری قزوین امضا شد که در قبال آن از قرارداد 65 میلیون تومانی 15 میلیون تومان آورده مالی نصیب هیات شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز