طی جلسه نمایندگان استان با قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت؛

پیگیری مشکلات ناشی از سرمازدگی در قزوین

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۲:۴۴
کد خبر: ۷۰۰۱۱۴
پیگیری مشکلات ناشی از سرمازدگی در قزوین
در جلسه مشترک نمایندگان مردم شهرستان های تاکستان و بویین زهرا و آوج در مجلس با قائم مقام وزیر جهادکشاورزی در امور مجلس بر حل و پیگیری مشکلات ناشی از سرمازدگی بخش کشاورزی در استان قزوین تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در جلسه ای مشترک بین دکتر مجابی قائم مقام وزیر  جهادکشاورزی در امور مجلس با بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس و بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی و فاطمه خمسه رییس سازمان جهادکشاورزی استان  قزوین و معاونین و مدیران این سازمان درخصوص سرما زدگی، تعیین تکلیف مرغداری های شهرستان های تاکستان و بویین زهرا  و یارانه کشمش تبادل نظر شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در این جلسه بر لزوم پرداخت به موقع غرامت به محصولات کشاورزی، تعین تکلیف واحدهای پرورش مرغ غیر مجاز  تاکید کرد.

فاطمه خمسه با اشاره به موقعیت کشاورزی استان از آمادگی این سازمان برای جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی استان خبرداد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به وضعیت طرح های سیستم نوین آبیاری در استان اشاره و خواستار مساعدت بیشتر برای تکمیل طرح های نیمه تمام شد.

در این جلسه قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس بر پیگیری در خواست  مسئولین استان و حل مشکلات بخش کشاورزی استان تاکید کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز