رئیس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی قزوین خبر داد؛

سه مصدوم حاصل تصادف زنجیره ای در اتوبان قزوین -تهران

۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۴:۳۸
کد خبر: ۷۰۰۴۸۲
سه مصدوم حاصل تصادف زنجیره ای در اتوبان قزوین -تهران
رئیس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف سه دستگاه خودرو در عوارضی شماره 2 اتوبان قزوین–تهران و مصدومیت سه نفر در این حادثه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضا امیری خسروبیگی، رئیس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: تصادف سه دستگاه خودرو در عوارضی شماره2 اتوبان قزوین-تهران سه مصدوم بر جای گذاشت.

خسروبیگی خاطرنشان کرد: در پی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 در ساعت 3 و 30 دقیقه صبح امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه سال 1397، از وقوع این حادثه در محل عوارضی شماره 2 اتوبان قزوین-تهران خبر داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین بلافاصله گروه ویژه نجات از ایستگاه شماره پنج پونک و آتش نشانان ایستگاه شماره هفت شهید مفتح را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: در جریان این حادثه کامیون بنز در مسیر حرکت از تهران به قزوین در محل عوارضی شماره2 به دلایل نامعلومی کنترل خود را از دست داده و به شدت با کامیون بادسان و یک دستگاه خودروی سمند برخورد کرده و درحاشیه کناری اتوبان متوقف می شود.

وی با اشاره به مصدومیت سه نفر در جریان این حادثه گفت: هر سه مصدوم این حادثه " یک نفر در خودروی سمند، یک نفر در کامیون بادسان و یک نفر در کامیون بنز " قبل از رسیدن آتش نشانان توسط عوامل هلال احمر از خودرو خارج و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه شدند و نیروهای اعزامی این سازمان بلافاصله پس از رسیدن در محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگیری از نشت سوخت و قطع جریان برق خودروها از وقوع آتش سوزی و بروز حوادث دیگر جلوگیری کرده و امکانات و تجهیزات اطفایی خود را برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی آماده به کار کردند.

وی بیان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل صحنه حادثه و انتقال خودروها به حاشیه امن بزرگراه با تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی ماموریت خود را به پایان رساندند.

 

 

 

نظر شما