رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خبرداد:

راه اندازی آژانس ویژه جانبازان در قزوین

۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۰:۵۴
کد خبر: ۷۰۰۵۰۸
راه اندازی آژانس ویژه جانبازان در قزوین
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از راه اندازی آژانس ویژه جانبازان در قزوین طی آینده ای نزدیک خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در آیین تجلیل از جانبازان قطع نخاعی، خانواده شهدای مدافعان حرم و جانبازان شهرداری قزوین که با حضور صفری شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر، مدیران استانی و شهری  برگزار شد با اعلام این خبر گفت: به منظور خدمت رسانی مناسب به جانبازان بزودی آژانس ویژه جانبازان در شهر قزوین راه اندازی می شود.

داودی افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی شرایط سختی را سپری کردیم و توانستیم با لطف الهی، ایمان به خدا، هدایت امام راحل و ایستادگی رزمندگان، خون شهدا و ایثار جانبازان به پیروزی برسیم.

وی اظهار کرد: باید قدردان شهدا و جانبازان باشیم که با ایثارگری های خود مقابل دشمنان به حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کمک کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: این مراسم با هدف تجلیل از مقام جانبازان و پاسداشت رشادت های آنان و هچنین تکریم از شهدای مدافع حرم برگزار شد.

داودی در ادامه خاطرنشان کرد: مناسب سازی معابر شهری برای تردد آسان جانبازان و معلولان از اولویت های اعضای شورای شهر و شهردار است و امسال اعتبارات خوبی برای خدمت رسانی در این زمینه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: راه اندازی آژانس ویژه جانبازان به زودی انجام می شود و این طرح می تواند بخشی از نیازهای جانبازان را برطرف کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: همه وظیفه داریم در حد توان و امکانات برای تامین نیازهای جانبازان همت کنیم و شورای پنجم در قزوین عزم جدی دارد تا به مشکلات این گروه رسیدگی کند.

در پایان مراسم از جانبازان قطع نخاعی شهر قزوین، خانواده شهدای مدافعان حرم و جانبازان شهرداری تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز