خاطره بازی سعید دقیقی در برنامه نود؛

صباباتری با انتقال به قم نابود شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۱:۳۸
کد خبر: ۷۰۰۵۸۹
صباباتری با انتقال به قم نابود شد
اتفاقات عجیب و غریب صبای قم پای بهادر امیری گزارشگر برنامه نود را به ورزشگاه شهید درخشان رباط کریم کشاند تا سعید دقیقی بازیکن سابق صباباتری و سعید بیگی و محسن بیات به خاطره بازی با این ورزشگاه و این اتفاقات و شرایط وحشتناک صبای قم بپردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سعید دقیقی که هم اکنون ردای سرمربیگری کاسپین قزوین را برتن دارد در آیتمی که پخش شد ضمن اشاره به حال و روزهای ورزشگاه شهید درخشان رباط کریم در زمان بازی های صباباتری این ورزشگاه را پراز خاطره و نوستالژی برای خود و دوستانش دانست.

دقیقی به دوربین نود گفت: یادم هست زمانی که در این ورزشگاه بازی می کردیم سکوها پر از تماشاگر می شد و مردم صباشهر مشتاقانه آماده دیدن بازی های ما بودند.

وی ادامه داد:متاسفانه ورزشگاه تخصصی صباشهر امروز به ویرانه ای تبدیل شده که رکود سراسر آن را فراگرفته و کسی باور نمی کند روزگاری این ورزشگاه محل غوغای تماشاگران بود.

سرمربیگری کاسپین قزوین که روزگاری با پیراهن سفید صباباتری تور دروازه حریفان را به لرزه درمی آورد با اشاره به گل خود در جام حذفی برای این تیم گفت: خاطرات زیادی از این ورزشگاه دارم و در جام حذفی موفق به گلزنی شدم و بلایی که سر صباباتری با انتقال به قم آمد سر پاس هم در همدان آمد.

دقیقی با انتقاد از انتقال امتیاز تیم ها به شهرستان ها گفت: آدم باور نمی کند صباباتری که حتی در آسیا خودنمایی می کرد و به تیمی مدعی در لیگ برتر ایران تبدیل شده بود به این حال و روز بیفتد.

وی ادامه داد: امسال و پس از اینکه پاس همدان سال گذشته به لیگ دو سقوط کرد صبای قم و راه آهن هم در این باتلاق گرفتار شدند و به لیگ دو سقوط کردند.

سرمربیگری کاسپین قزوین خاطرنشان کرد: اما اتفاقات صبای قم کمی عجیب تر است چراکه علاوه بر باخت در زمین شاهد پشت پرده های فراوان و فساد در این باشگاه بودیم.

در این آیتم ضبط شده که در راستای پیگیری پرونده اتفاقات عجیب و غریب صبای قم در لیگ یک توسط عادل فردوسی پور درنظرگرفته شده بود سعید بیگی و محسن بیات دیگر بازیکنان سابق این تیم هم با ابراز تاسف از وضعیت کنونی صبای قم از خاطرات خود در زمان بازی در ورزشگاه شهید درخشان رباط کریم گفتند و محسن بیات گریزی به حضور خود در قم و بازی با پیراهن صبای قم زد.

موضوع صبای قم در پی سقوط این تیم به لیگ دو و اتفاقات نادری مانند سفارش بازیکن پولی به مربیان این تیم و ضعف هیات فوتبال قم در اداره این تیم و باخت های سنگین هفته های آتی که گفته می شود تعمدا و با هدف انحلال این تیم صورت گرفته است از هفته گذشته توسط فردوسی پور مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

در برنامه هفته گذشته گفت و گویی با بهرامی رئیس هیات فوتبال قم صورت گرفته بود که در آن به خرید ماشین شاسی بلند هیات و رفت و آمد به تهران با آن انتقادشده بود و در این برنامه هم ضمن گفت و گو با بازیکنان وقت صباباتری، صداهای ضبط شده ای از بازیکنان فعلی گرفته شده بود که در آن به حضور بازیکنان سفارشی توسط هیات فوتبال قم و انتقال پول ها به حساب شخصی خاص و مسائل این چنینی اشاره شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز