مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد؛

تجلیل از ۱۲۰جوان نمونه استان قزوین

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۹:۱۱
کد خبر: ۷۰۰۹۵۹
تجلیل از ۱۲۰جوان نمونه استان قزوین
علایی مقدم: در جشن روز جوان از 120جوان نمونه تجلیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست خبری علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین به مناسبت هفته جوان برگزار شد و در این نشست علایی مقدم با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان به تشریح برنامه ها و اقدامات انجام شده در این حوزه پرداخت.

علایی مقدم گفت: برای پاسداشت و قدردانی از جوانان نمونه استان قزوین در جشن ملی روز جوان از 120جوان نمونه استان با شاخص های تعیین شده تجلیل خواهد شد، هم چنین از 7سازمان مردم نهاد موفق هم تقدیر به عمل خواهد آمد.

علایی مقدم در ادامه به اقدامات این اداره کل برای تسهیل تصدی گری امور توسط جوانان پرداخت و گفت: در ستاد تسهیل امور جوانان با تاکید استاندار به استفاه از توانمندی جوانان در حوزه های مختلف تاکید می شود و در این راستا اداره کل ورزش و جوانان استان در حال بسترسازی مناسب برای دیده شدن توانمندی های جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگار برنا در مورد اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید گفت: امسال عملیات اجرایی ساخت خانه جوان در زمینی به مساحت 700مترمربع در منطقه پونک قزوین آغاز خواهد شد. همچنین تمرکززدایی از فعالیت سمن ها از قزوین به مراکز شهرستان ها و روستاها را در دستور کار قرار داده ایم.

علایی مقدم تاکید کرد: برای فعال تر شدن سمن ها به دنبال کیفی سازی فعالیت سمن های مردم نهاد جوان استان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان ادامه داد: نگاهمان در فعالیت سازمان های مردم نهاد سیاسی نیست و برای ارتقای استان و استفاده از توان جوانان مستعد و پرتلاش مان گام برمی داریم تا فضای گفت و گو و بحث دوستانه و منطقی بین جوانان شکل بگیرد و به شکوفایی استعدادها بیانجامد.

علایی مقدم در ادامه به فعالیت در حوزه جوانان و بخش ورزش پرداخت و گفت: تا دهه فجر چهلم 10پروژه ورزشی برای ارتقای زیرساخت ها در استان قزوین با اعتبار حدود 20میلیارد تومان افتتاح خواهد شد و هرماه از هفته دولت تا دهه فجر یک پروژه را افتتاح خواهیم کرد تا بستر فعالیت جوانان در حوزه ورزش بیش از گذشته فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز