معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش اعلام کرد:

آغاز پرداخت تسهیلات ۱۰۰میلیون تومانی به جوانان کارآفرین

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۵:۱۱
کد خبر: ۷۰۰۹۷۲
آغاز پرداخت تسهیلات ۱۰۰میلیون تومانی به جوانان کارآفرین
مهران قاسمی: به جوانانی که طرح توجیهی کارآفرینی داشته باشند یکصدمیلیون تومان وام با بهره 4درصدی با معرفی معاونت جوانان پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهران قاسمی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در نشست خبری هفته جوان به دو طرح مهم حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: با پیگیری وزارت ورزش و جوانان پرداخت تسهیلات 100میلیون تومانی به جوانان کار آفرین آغاز شده است و جوانان فعال و کارآفرین با ارائه طرح توجیهی می توانند از تسهیلات 100میلیون تومانی با بهره 4درصدی استفاده کنند.

قاسمی ادامه داد: اولین همایش ملی انتخاب جوانان کارآفرین برتر در گیلان  برگزار می شود و جوانان تا یک هفته فرصت دارند با ثبت نام در سایت همایش به نشانی www.karafarinjavan97.ir در این جشنواره شرکت نمایند.

قاسمی افزود: در آذرماه 1393 که فعالیت دولت تدبیر و امید در این معاونت آغاز شد 15سمن جوان در حوزه های خاص و محدود داشتیم که امروز تعداد آنها به 63سمن رسیده است که در همه حوزه ها فعال هستند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان افزود: افزایش پرداخت وام ازدواج و خرید مسکن جوانان، پرداخت تسهیلات به طرح های کارآفرینی که جوانان ارائه می دهند و معرفی جوانان برتر ازجمله اقدامات مهم حوزه این معاونت در سطح کلان و استان است.

قاسمی ادامه داد: 24درصد جمعیت استان جوان (15تا29) سال هستند که مهم ترین دغدغه هایشان اشتغال، ازدواج، اوقات فراغت و نشاط اجتماعی است.

قاسمی به افزایش دانش اجتماعی و ایجاد فرصت های کارآفرینی در جوانان به عنوان سیاست های مهم این حوزه پرداخت و گفت: اداره کل ورزش و جوانان بسترساز شکوفایی جوانان و رفع مشکلات آنها است و به تنهایی نمی تواند مشکلات حوزه جوانان را به دوش بکشد.

قاسمی تاکید کرد: در سال 1397 در نظر داریم 30سازمان مردم نهاد جدید را در حوزه های مختلف تاسیس کنیم و همچنین اجرای طرح هر روستای بزرگ یک سمن را در شهرستان آبیک به عنوان پایلوت اجرا خواهیم کرد.

قاسمی در خاتمه برنامه های هفته جوان را تشریح کرد.

جوانان (1)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز