سیده منیره قوامی خواستار شد؛

اگر لازم است مدیران شهری تغییر کنند

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۶:۲۱
کد خبر: ۷۰۰۹۹۰
اگر لازم است مدیران شهری تغییر کنند
برای اصلاح امور از شهردار می‌خواهیم رسیدگی به مشکلات را در دستور کار قرار دهند و اگر لازم است مدیران مربوطه تغییر کنند‌‌.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ سیده منیره قوامی عضو شورا در جلسه علنی شورای شهر قزوین، ضمن نامشخص خواندن دلیل حساسیت بیش از حد اعضا بر موضوع مهرورزان، گفت: اگر بنا به مقایسه هم نباشد باید این نکته را در نظر بگیریم که نباید اجازه دهیم در حق ذی نفعان این پرونده ظلم شود زیرا ملک این اشخاص در دو مرحله مورد توافق واقع شده و بخشی از ملک آن ها به شهرداری واگذار شده است.

وی افزود: از شانزده هزار و پانصد و شصت و چهار متر مربع زمین این شرکت تعاونی، حدود یک سوم برای ذی نفعان باقی مانده است و همین به روشنی بیانگر موضوع است.

قوامی با بیان تذکری آئین نامه ای، تاکید کرد: طبق بند ۱۰ ماده ۹ آئین نامه داخلی شوراها که در آن وظایف و اختیارات رئیس شورا ذکر شده است؛ لازم است رئیس شورا، موارد کتبی اعتراض و ایراد اعضا را که به صورت روشن تقدیم ایشان می‌شود به شهردار یا مسئولین مربوطه ابلاغ کنند و جواب آن را به صورت کتبی به اعضا ارائه دهند یا با حضور شهردار در صحن شورا به سوالات پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: بنده در جلسه قبل نسبت به موردی اعتراض خود را بیان کردم که در این جلسه پاسخی دریافت نکردم. امیدوارم شهرداری در جلسه آینده نسبت به پاسخگویی اقدام کند.

همچنین این عضو شورا یادآور شد: ما ایرادات و مشکلاتی را که مشاهده می‌کنیم به صورت دوستانه هم خدمت آقای شهردار ارائه می‌دهیم. از ایشان می‌خواهیم رسیدگی به موارد مطروحه را در دستور کار قرار دهند و اگر لازم است مدیران مربوطه تغییر کنند‌‌. البته تا به امروز در موارد مختلف تغییری ایجاد نشده است و به پیگیری ها ترتیب اثر داده نشده است.

سیده منیره قوامی در پایان متذکر شد: مواردی هست که به خاطر مصلحتی که تشخیص می‌دهیم، در صحن علنی شورا عنوان نمی‌کنیم اما جمیع این موارد نمی‌تواند دلیلی بر ترتیب اثر ندادن به دغدغه های اعضا باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز