مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:

شهرک صنعتی کاسپین آبیک به بخش خصوصی واگذار می شود

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۷:۱۴
کد خبر: ۷۰۱۰۱۱
شهرک صنعتی کاسپین آبیک  به بخش خصوصی واگذار می شود
خانپور گفت: مالکیت و اداره امور شهرک صنعتی کاسپین 2 (آبیک) امسال براساس سیاست های اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی گری بخش دولت، به بخش خصوصی واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "حمیدرضا خانپور" مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در حاشیه برگزاری سومین دوره مجمع انتخابات شهرک صنعتی آراسنج در جمع صنعتگران اظهار داشت: مقدمات واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک صنعتی کاسپین2 ( آبیک) در قالب تشکیل هیات مدیره و ارایه سهام به واحدهای تولیدی مستقر در این مکان در حال انجام است.

وی گفت: خوشبختانه واگذاری شهرکهای صنعتی به بخش خصوصی این فرصت را برای واحدهای تولیدی فراهم نموده که اجرای طرح ها و برنامه های مناسب جهت ارتقاء و نگهداری شهرکهای صنعتی خصوصاً در بحث مبلمان شهری و زیرساختها پیش از پیش فعالتر عمل کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اشاره به استقبال خوب سرمایه گذاران از این شهرک گفت: با توجه به موقعیت خوب این شهرک و استقبال خوب سرمایه گذاران اکثرا واحدهای تولیدی آن فعال بوده که در حال حاضر در مرحله بررسی و رایزنی جهت طرح توسعه شهرک هستیم.

این مراسم که با حضور گسترده صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی آراسنج برگزار شد، پس از معرفی 11 نفر از کاندیدهای عضویت در هیئت مدیره پس از برگزاری انتخابات 5 نفر که بالاترین رای را کسب کرده به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آراسنج به مدت دو سال انتخاب شدند.

هم اکنون در این شهرک صنعتی 132 قرارداد با متقاضیان  سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد 92 واحد تولیدی با سرمایه گذاری یک هزار و 342 میلیارد ریال و اشتغال بیش از دو هزار و 213 نفر نیز به بهره برداری رسیدند.

در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری شهرکهای و نواحی صنعتی به بخش خصوصی، تاکنون اداره ۶ شهرک و ناحیه صنعتی کاسپین، لیا، آراسنج، حیدریه، خرمدشت و دانسفهان در استان به بخش خصوصی متشکل از صاحبان صنایع همان شهرک صنعتی واگذار شده است.

 

نظر شما