طی مراسمی با حضور مسئولان صورت گرفت؛

تجلیل از جوانان برتر شهرستان البرز

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۶:۵۰
کد خبر: ۷۰۱۲۵۲
تجلیل از جوانان برتر شهرستان البرز
طی مراسمی با حضور مسئولان از جوانان برتر شهرستان البرز در حوزه های مختلف تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جشنواره جوانان برتر شهرستان البرز با حضور حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهر الوند، نصیری سرپرست فرمانداری شهرستان البرز، بکان معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان، قاسمی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، روسای هیئت های ورزشی، اعضای سازمان های مردم نهاد، روسای ادارات شهرستان ها و جمعی از ورزشکاران، جوانان و علاقمندان در سالن تالار شهر این شهرستان برگزار و طی آن از جوانان برتر شهرستان البرز در حوزه های مختلف تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم مهران قاسمی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به اینکه اشتغال یکی از دغدغه های اصلی جوانان امروز است گفت: اشتغال باید اولویت اصلی مسئولان و افراد نظام باشد و در راستای اشتغالزایی سیاست گذاری کنند.

وی افزود: کار کردن با جوانان بسیار لذت بخش است چرا که من خود به عنوان فرد جوان در راستای حمایت از نسل جوان و کار کردن برای آن ها تلاش مضاعف خواهم کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین خاطر نشان‌کرد: در حال حاضر جوانان بسیار خوب، آگاه، تحصیل کرده، متخصص، متعهد در جامعه حضور دارند که اگر به آن ها توجه شود بسیاری از اتفاقات و معضلات موجود در جامعه امروز رخ نخواهد داد.

قاسمی ادامه داد: باید جوانان را در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی کارافرینی، علمی و پژوهشی کمک کرد تا بتوان اثر مثبتی در جامعه داشت.

وی تاکید کرد: حتما نیاز نیست به سرعت برای آن ها شغل ایجاد کرد بلکه گاهی اوقات شنیدن صحبت های آن سبب دلگرمی و اعتماد جوانان خواهد شد‌.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: اگر جایی نمی توانیم مشکلات جوانان را حل کنیم صادقانه و رک به آن ها ابراز کنیم چرا که همین امر سبب اعتماد آن ها می شود.

وی یادآور شد: حوزه کار، اشتغال، ازدواج، مسکن و نشاط اجتماعی از جمله حوزه هایی است که دغدغه امروز جوانان است.

قاسمی توضیح داد: ما باید به عنوان مسئول، برنامه ریزی های متعددی را در راستای برطرف کردن دغدغه های جوانان داشته باشیم چرا که برنامه های انجام شده مطلوب جوان امروز نیست.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در پایان گفت: اگر بتوانیم‌ در حوزه های اوقات فراغت، نرم افزاری، نشاط اجتماعی در جامعه اقدامات موثری را انجام دهیم‌شاهد کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، بزهکاری و نزاع در جامعه خواهیم بود‌.

 

 

 

نظر شما