معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبرداد:

بهره برداری از کلینیک ویژه قزوین تا سه ماه آینده

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۸:۲۷
کد خبر: ۷۰۱۲۵۴
بهره برداری از کلینیک ویژه قزوین تا سه ماه آینده
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین از بهره برداری از کلینیک ویژه قزوین تا سه ماه آینده خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دکتر سیّد سعید اسکویی، جانشین معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در نشست بررسی و پیگیری آماده سازی پروژه های مجتمع تخصصی و فوق تخصصی محمدزاده دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اعلام این خبر گفت: ساختمان کلینیک ویژه قزوین در حال آماده سازی برای بهره برداری تا سه ماه آینده است.

این مقام مسؤل تصریح کرد: باید برنامه ریزی برای تجهیز و استقرار کلینیک و همچنین ادامه و تکمیل ساختمان مراکز دیالیز 40 تختی و طب ایرانی - اسلامی انجام شود.

دکتر عبدالله کشاورز، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز گفت: با توجه به برنامه توسعه 40 تخت دیالیز در این مرکز جدید، بخشی از نیروها از نیروهای مشغول در بخش دیالیز فعلی، تأمین خواهد شد و بخشی دیگر هم باید در آینده، تأمین و جذب شود.

وی عنوان کرد: برای مرکز طب ایرانی – اسلامی، تجهیزات تخصصی مدرن و ساختار نیروی انسانی، پیش بینی شده است.

موارد دیگری از جمله فرآیند و الزامات ادامه کار پروژه ها و پیش بینی تأمین سایر نیروها و نحوه جذب آنها از بحث هایی بود که با تبادل نظر مدیران حاضر در این نشست، مطرح و تصویب شد.  

مدیران و کارشناسانی از حوزه های روابط عمومی، حراست، مالی، منابع انسانی، بودجه، دفتر منابع فیزیکی، خدمات پشتیبانی، فناوری اطلاعات و آمار دانشگاه علوم پزشکی قزوین و مشاوران معاونت توسعه در امور انفورماتیک و پروژه های عمرانی، در این نشست حضور داشتند. 

در ابتدا نشست، فریدون شعبانی، مسؤول راه اندازی پروژه های مجتمع تخصصی و فوق تخصصی محمدزاده دانشگاه علوم پزشکی قزوین، گزارش کوتاهی از روند پیشرفت پروژه ها ارائه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز