با کسب ۱۲ رای؛

مرتضی گلشاهی رئیس هیات بیماران خاص قزوین شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۵:۳۱
کد خبر: ۷۰۱۲۶۲
مرتضی گلشاهی رئیس هیات بیماران خاص قزوین شد
مرتضی گلشاهی با رای اعضای مجمع برای مدت چهارسال بعنوان رئیس هیات ورزش های بیماران خاص قزوین انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجمع انتخاباتی هیات ورزش های بیماران خاص قزوین صبح امروز و با حضور مریم فرهادی زاد دبیر فدراسیون، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان قزوین و اعضای مجمع در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار و مرتضی گلشاهی با کسب 12 رای از مجموع آرای ماخوذه برای مدت چهارسال سکان هدایت این هیات را برعهده گرفت.

در این مجمع سیدعلیرضا نبوی نیز یک رای را به خود اختصاص داد تا تکلیف رئیس هیات ورزش های بیماران خاص قزوین برای چهارسال آینده روشن شود.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین در این مجمع با اشاره به هیات های ستاره دار استان گفت: هیات ناشنوایان و بیماری های خاص و نابینایان و جانبازان و معلولین جزو هیات های ستاره دار استان محسوب می شوند که مکلف به خدمت به این هیات ها بصورت ویژه هستیم.

علایی مقدم ادامه داد: کار در این عرصه به مثابه ایثار است و باید جهت ایجاد هم افزایی برای خدمت رسانی به این قشر اقدام شود.

وی تاکیدکرد: آقای گلشاهی باید از همه ظرفیت های استان برای شکوفایی این ورزش ها استفاده کند.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین باتوجه به عملکرد ضعیف در زمینه شناسایی این قشر افزود: متاسفانه تاکنون در زمینه شناسایی این قشر ضعیف عمل کرده ایم و باید فعالیت های این افراد بصورت جدی تری دنبال و از آن حمایت شود.

دبیر فدراسیون ورزش های بیماران خاص هم با تشکر از خانم قراخانی بواسطه زحمات در مدت سرپرستی این هیات گفت: حضور 4 کاندید در این مجمع نشان دهنده احساس مسئولیت و اهمیت این رشته است.

فرهادی زاد ادامه داد: استان قزوین نخستین استانی است که  4 کاندید در این مجمع حضورداشته اند چراکه در اکثر استان ها معمولا مجمع با 2 کاندید برگزار می شد.

وی با تاکید بر نگاه ویژه به بیماران خاص و حمایت از ورزش این اقشار گفت: فدراسیون با کمک خیرین اقدامات خوبی جهت حمایت از این افراد برداشته و امیدواریم این موضوع در هیات ها نیز جریان داشته و شاهد پیشرفت روزافزون ورزش بیماران خاص باشیم.

پیش از این و در پی استعفای خانم نجفی از ریاست هیات ورزش های بیماران خاص قزوین؛ فاطمه قراخانی به مدت یکسال سرپرستی این هیات را برعهده داشت.

در این مجمع با اهدای لوحی ازسوی خانم هاشمی رئیس فدراسیون از زحمات قراخانی در این هیات تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز