​ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل عنوان کرد:

استفاده از ظرفیت های دانش آموزان برای فرهنگ سازی در بخش حمل و نقل

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۵:۱۵
کد خبر: ۷۰۱۲۸۸
احمد رضا فقیهی گفت: می توانیم از ظرفیت های دانش آموزان برای فرهنگ سازی در بخش حمل و نقل و کاهش سوانح استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ احمدرضا فقیهی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل قزوین در مراسم گرامیداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل  که بخشدار مرکزی شهرستان البرز، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان البرز، معاون پلیس راه شهرستان البرز و معاون آموزش و پرورش شهرستان در مدرسه شهید زهرایی شهر نصرت آباد  برگزار شد اظهارکرد: ما می توانیم از ظرفیت های  دانش آموزان برای فرهنگ سازی در بخش حمل و نقل و کاهش سوانح استفاده کنیم تا دانش آموزان ضمن ایفای نقش خود در خصوص رعایت قوانین رانندگی بتوانند به حقوق دیگر شهروندان احترام بگذارند.

فقیهی خاطرنشان کرد:  هدف از نواختن  زنگ ایمنی در مدارس آشنایی هر چه بهتر دانش آموزان با قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی و حمل و نقل می باشد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اظهار داشت: آموزش و آشنایی دانش آموزان با قوانین و مقررات ایمنی و ترافیک و تخلفات رانندگی می تواند موجب ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی و ترافیک در سطح جامعه شود. و انشاءالله شاهد روز بدون حادثه رانندگی در سطح استان باشیم.

در این مراسم دانش آموزان مدرسه شهید زهرایی شهر نصرت آباد شهرستان البرز با قرائت پیمان نامه ای متعهد شدند ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، تمام توان خود را در کاهش تخلفات و حوادث رانندگی بکار برده و دستگاههای خدمات رسان در حوزه حمل و نقل را درانجام هر چه بهتر این امر یاری کنند.

در پایان این مراسم زنگ ایمنی حمل و نقل توسط معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین و همچنین بخشدار مرکزی شهرستان البرز نواخته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز