رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خواستارشد؛

پوشش بیمه ای باغداران توسط صندوق توسعه کشاورزی تاکستان

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۵:۳۷
کد خبر: ۷۰۱۲۸۹
پوشش بیمه ای باغداران توسط صندوق توسعه کشاورزی تاکستان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خواستار تحت پوشش بیمه قراردادن باغداران توسط صندوق توسعه کشاورزی تاکستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه خمسه در جلسه هیات مدیره صندوق توسعه کشاورزی شهرستان تاکستان که با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی تاکستان، معاونین  و مدیران برگزار شد با بیان این مطلب افزود: صندوق توسعه کشاورزی تاکستان باغداران را تحت بیمه محصولات کشاورزی قرار دهد.

خمسه خاطرنشان کرد: صندوق  توسعه کشاورزی تاکستان با هدف حمایت از باغداران و کشاورزان این شهرستان ایجاد و راه اندازی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: صندوق توسعه کشاورزی تاکستان می تواند در سال زراعی آینده باغداران را بصورت یکجا تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار دهد.       

وی اظهار داشت: راه اندازی این صندوق طرح بسیار خوبی بود که می تواند در آینده به رشد و توسعه و حمایت از کشاورزان و باغداران کمک کند.

خمسه تصریح کرد: این صندوق تنها صندوقی است که با مبلغ زیاد سهم کشاورز شروع کرده و این مزیت بزرگ برای اعضای این صندوق است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه متاسفانه بیش از ۹۰ درصد محصول انگور تاکستان عملا دچار خسارت سرمازدگی شده است، گفت: با توجه به اینکه صندوق توسعه کشاورزی تاکستان راه اندازی شده پیشنهاد می شود بخشی از خسارت کشاورزان از طریق پرداخت تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شود.

خمسه اضافه کرد: با تزریق سهم کامل دولت به صندوق می توان تسهیلات را به باغداران پرداخت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز