معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین مطرح کرد:

کاهش آسیب های اجتماعی با احیای سنت های ایرانی

۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۰:۰۴
کد خبر: ۷۰۱۸۵۹
کاهش آسیب های اجتماعی با احیای سنت های ایرانی
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین احیای سنت های ایرانی را منجر به کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا آشناگر معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در مراسم اختتامیه اولین جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی که پنجشنبه شب با حضور سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، علی صفری شهردار و اعضای شورای شهر قزوین در سالن دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، گفت: فرهنگ و سنن ایرانی و هنرهای اقوام کشورمان ظرفیت بالایی برای شادابی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

 آشناگر اظهارداشت: شورای شهر و شهرداری در اجرای برنامه های فرهنگی پیشگام است و توانسته فعالیتهای خوبی را در ایام نوروز و سایر مناسبتها برگزار کند.

وی بیان کرد: قزوین با داشتن پیشینه تمدنی قوی باید در رویدادهای فرهنگی و هنری الگو باشد و با برگزاری برنامه های شاد و فرحبخش به نشاط اجتماعی کمک کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: فرهنگ و سنن و آیین های سنتی کشورمان این ظرفیت را دارد که به نشاط اجتماعی جامعه کمک کرده و از آسیب ها بکاهد.

وی گفت: از شهرداری و شورا انتظار داریم فعالیتهای فرهنگی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد و این رویکرد را جدی بگیرد.

آشناگر اضافه کرد: در قزوین به اندازه کافی فعالیت عمرانی صورت گرفته و پل و خیابان و میدان ساخته شده و بهتر است با گسترش برنامه های شاد و فرهنگی به شادابی مردم کمک کنید.

وی اظهارداشت: سهم سه درصدی اعتبارات فرهنگی شهرداری مناسب نیست و نمی تواند جوابگوی نیازها باشد لذا انتظار داریم این سهم را افزایش دهید تا زمینه برگزاری جشنواره های ملی بیشتر از گذشته فراهم شود.

آشناگر از رویکرد خوب شهردار و شورای شهر در برگزاری جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی و تقویت آین های سنتی تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم از مدیران شهری و غرفه های برتر و فعال اولین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی تقدیر شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز