با صدور پیامی؛

استاندار قزوین درگذشت آیت الله شهسواری را تسلیت گفت

۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۵:۳۴
کد خبر: ۷۰۱۸۶۶
استاندار قزوین درگذشت آیت الله شهسواری را تسلیت گفت
استاندار قزوین با صدور پیامی ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله شهسواری عضو بخش استفتاءات دفتر امام راحل عظیم الشان (ره)ومقام معظم رهبری وعضو جامعه روحانیت مبارز تهران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در پی ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله شهسواری عضو بخش استفتاءات دفتر امام راحل عظیم الشان (ره)و مقام معظم رهبری و عضو جامعه روحانیت مبارز تهران؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور پیامی این ضایعه بزرگ را به محضر علما و جامعه روحانیت، شاگردان و علاقمندان، مردم شریف و قدرشناس استان قزوین وخطه ضیاءآباد تسلیت گفت.

متن کامل پیام استاندار قزوین بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

با تاثر و تاسف فراوان، رحلت روحانی خدوم  و عالم جلیل القدر حضرت آیت الله حاج شیخ صفرعلی شهسواری، عضو بخش استفتاءات دفتر امام راحل عظیم الشان (ره)ومقام معظم رهبری وعضو جامعه روحانیت مبارز تهران که عمر بلندی را در خدمت به مکتب والای اسلام، تربیت طلاب و فضلا و خدمت گزاری صادقانه به جامعه و مردم سپری کرد به محضر علما و جامعه روحانیت، شاگردان و علاقمندان، مردم شریف و قدرشناس استان قزوین و خطه ضیاءآباد، بیت مکرم و بازماندگان ایشان تسلیت عرض می کنم.

 ازخداوند رحمان برای آن عالم اخلاق مدار و اسوه شکیبایی و مهربانی، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل خواستارم.

عبدالمحمد زاهدی

استاندار قزوین

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز