رئیس پارلمان محلی قزوین:

جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی تجربه تازه ای بود

۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۳:۳۳
کد خبر: ۷۰۱۹۰۵
جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی تجربه تازه ای بود
حکمت اله داوودی گفت: جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی تجربه تازه ای بود که ویژگی های خاص فرهنگیِ اقوام مختلف ایران را خصوصاً برای جوانان به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین: حکمت اله داوودی رئیس پارلمان محلی قزوین در آیین اختتامیه جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: برنامه ای که امسال تحت عنوان جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی برگزار شد؛ ویژگی های خاص فرهنگیِ اقوام مختلف ایران را خصوصاً برای جوانان به نمایش گذاشت و تجربه تازه ای برای ما بود .

وی درخصوص روند اجرای این برنامه توضیح داد: بنا بر تصمیمی که اعضای شورای شهر گرفته اند مقرر شد تا مجموعه مدیریت شهری برای تمام مناسبت های ویژه برنامه های شاد و مفرحی را تدارک ببینند.

این مقام مسئول افزود: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین از دو ماه پیش از نوروز در تدارک آماده سازی و مقدمات برگزاری این جشنواره بود.

داوودی خاطرنشان کرد: در این جشنواره ملی، ۱۴ استان کشور شرکت کرده بودند که در نوع خود تجربه  تازه ای برای ما بود.

رئیس شوای شهر قزوین در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم در آینده و در برنامه های بعدی نواقص را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم.

وی یادآور شد: ایامی که جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی در حال برگزاری بود، سرای سعدالسلطنه و میدان آزادی مملو از جمعیت بود به گونه ای که بعضاً مسئولین مجبور به بستن درب های ورودی مجموعه سعدالسلطنه می شدند.

داوودی تاکید کرد: جامعه به شادی و نشاط نیاز دارد و در جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی ضمن اینکه این شادی و نشاط به جامعه تزریق شد شاهد هیچگونه هنجار شکنی نبودیم.

وی ضمن ابراز امیدواری برای برگزاری چنین جشنواره هایی در آینده و در سایر اعیاد مذهبی با تشکر از درافشانی، سرپرست سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، مجموعه شورا و صفری شهردار قزوین به اظهارات خود پایان داد‌.

نظر شما