مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین:

۴۳۳ میلیون متر مکعب گاز طبیعی طی فروردین ماه مصرف شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۶:۳۶
کد خبر: ۷۰۲۳۱۶
۴۳۳ میلیون متر مکعب گاز طبیعی طی فروردین ماه مصرف شد
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین از مصرف 433میلیون و 876 هزار متر مکعب گاز طبیعی طی فروردین ماه در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسماعیل مفرد بوشهری مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در فروردین ماه سال جاری 433 میلیون و 876 هزار متر مکعب گاز طبیعی در بخش های مختلف استان قزوین مصرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این مقدار 187 میلیون و 210 هزار متر مکعب مربوط به بخش های خانگی و صنعتی و 246 میلیون و 666 هزار متر مکعب مربوط به نیروگاه شهید رجایی بوده است که این آمار کاهش 2 درصدی مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه 57 درصد از مصرف گاز کل استان در فروردین ماه امسال مربوط به نیروگاه شهید رجایی بوده است، افزود: در سال گذشته بیش از 2میلیارد و 591میلیون متر مکعب گاز به نیروگاه شهید رجایی تحویل شده که بالاترین مقدار تحویل گاز طی سال های گذشته به این مجتمع عظیم تولید برق می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به اینکه در فروردین ماه سال جاری نسبت به فروردین سال 1396 در مجموع نزدیک به 2 درصد کاهش مصرف گاز داشته ایم گفت: امیدواریم با صرفه جویی هر چه بیشتر مشترکین خانگی در مصرف گاز بتوانیم ظرفیت تحویل گاز به نیروگاه و بخش های صنعتی را افزایش دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز