نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

جوانان بزرگترین سرمایه کشور هستند/استفاده از جوانان در پست های مدیریتی نباید فرمایشی و گزینشی باشد

۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۵:۴۸
کد خبر: ۷۰۴۲۰۶
جوانان بزرگترین سرمایه کشور هستند/استفاده از جوانان در پست های مدیریتی نباید فرمایشی و گزینشی باشد
سیده حمیده زرآبادی در جمع جوانان برتر گفت: بزرگترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی و جوانان هستند که در فعالیت حوزه صنعت و در دفاع از مرزها و حفظ امنیت و ... نقش اساسی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در جشن جوان برتر استان قزوین گفت: بزرگترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی و جوانان هستند که در فعالیت حوزه صنعت و در دفاع از مرزها و حفظ امنیت، حوزه هنر و آموزش و تعلیم و تربیت و... نقش اساسی دارند.

نماینده مردم قزوین تاکید کرد: در برهه ای که پمپاژ ناامیدی از داخل و خارج صورت می گیرد تنها راه بازگشت امید به جامعه استفاده صحیح از ظرفیت جوانان است، وقتی جوانی ایده و خلاقیت دارد باید مورد حمایت عملی قرار بگیرد این نوع برخورد باعث دلگرمی و امیدآفرینی جوانان که موتور محرکه جامعه هستند، می شود.

نماینده مردم قزوین افزود: با توجه به اهمیت نقش جوانان در توسعه کشور باید موانع استفاده از جوانان و باروری استعدادهای آنها برداشته شود که در این راستا مقام معظم  رهبری در نوروز امسال در مشهد هم به رفع موانع استفاده از جوانان متخصص در بدنه اجرایی کشور تاکید کردند.

زرآبادی به پیگیری هایش برای احیای سازمان ملی جوانان اشاره کرد و گفت: طرح احیای سازمان ملی جوانان را ارایه دادم که با ارائه لایحه دولت در این زمینه توام شد که با تلفیق آن در کمیسیون مربوطه بزودی در صحن علنی مجلس ارائه می شود.

نماینده مردم قزوین به استفاده از جوانان در پست ها مدیریتی گفت: معاون اول رئیس جمهور در این زمینه بخشنامه ای صادر کردند که 30درصد پست های مدیریتی را در دستگاه های اجرایی به جوانان اختصاص یابد و در ادامه فراکسیون جوانان مجلس بدنبال پیگیری قانون عدم بکار گیری بازنشستگان است، امیدوارم با اجرای این تصمیمات حضور جوانان در همه عرصه پررنگ شود.

زرآبادی در ادامه تصریح کرد: به عنوان نماینده جوان مردم قزوین تاکید می کنم استفاده از جوانان در پست های مدیریتی نباید فرمایشی و گزینشی باشد و باید شفاف و اثرگذار باشد.

نماینده مردم قزوین ضمن تشکر از تجلیل 120جوان برتر استان قزوین گقت: باید از این 120جوان برتر به عنوان مشاور جوان در دستگاه های اجرایی استان استفاده شود.

زرابادی (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز