معاون اقتصادی استاندار خواستار شد؛

مشارکت و همراهی بیشتر بانک های استان با حوزه اقتصادی

۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۱:۳۵
کد خبر: ۷۰۵۳۵۰
مشارکت و همراهی بیشتر بانک های استان با حوزه اقتصادی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خواستار مشارکت و همراهی بیشتر بانک های عامل استان با حوزه اقتصادی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "منوچهر حبیبی" معاون اقتصادی استاندار در پنجمین نشست اشتغال استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: متاسفانه هدف گذاری برای اشتغالزایی و تولید در استان روند نگران کننده ای دارد و مطلوب نیست.

این مسئول همچنین گفت: بانک ها و بعضی دستگاه های اجرایی هنوز در تعطیلات نوروزی به سر می برند و پس از 50 روز هنوز حال و هوای تعطیلات بر آنها حاکم است.

وی اظهار کرد: مردم با اطلاع رسانی صورت گرفته از 2ماه گذشته برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی ثبت نام کرده اند ولی برنامه ریزی و تدابیر اتخاذ شده با این روند و نوع نگرش های دستگاه های اجرایی و بانکی به جایی نخواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه این نوع نگاه دستگاه ها و بانک ها نشان می دهد آنها عزم و اعتقادی جدی برای تحقق سیاست های دولت در استان را ندارند، افزود: این نگرش نگاهی اداری و از سر رفع تکلیف است و برای حل مشکل بیکاری و اشتغال در جامعه موثر نخواهد بود.

وی همچنین گفت: باید با عزم جدی تر برای رفع مشکلات جامعه که در مورد آن قانون به ما اختیار داده است، اقدام کنیم.

حبیبی افزود: امروز واقعا هیچ کاری مهم تر از ایجاد اشتغال و تولید در کشور و استان نداریم و دستگاه ها باید به این امرمهم اعتقاد و ایمان داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: این اخطار نهایی است و در صورت عدم تغییر این وضعیت باید دست به تصمیماتی بزنیم که خوشایند برخی نیست.

وی همچنین گفت: 10هزار فقره ثبت نام برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی در استان انجام شده است که با این رویه نمی توانیم پاسخگوی متقاضیان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز