مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین تاکیدکرد:

جلب اعتماد مردم موثرترین راه برای ایجاد سازمانی محبوب

۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۵:۱۷
کد خبر: ۷۰۵۴۲۹
جلب اعتماد مردم موثرترین راه برای ایجاد سازمانی محبوب
پورامیدی گفت: باید تلاش کنیم تا با رعایت عدالت، انصاف و حقوق مودیان سازمانی محبوب نزد مردم باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  پورامیدی مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در مراسمی که به منظور تقدیر از عوامل برگزاری جشنواره خیریه صبحانه برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به جایگاه خیرین در نزد خداوند متعال گفت: کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان جامعه یکی از سیره‌های اخلاقی و روش ائمه اطهار(ع) است که باید از آنها الگو گرفت.

وی با اشاره به روحیه نوع دوستی و همدلی در بین آحاد جامعه اظهار کرد: اقدام بانوان خیر و نوع دوست اداره کل بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

پورامیدی اضافه کرد: ما باید شکرگزار جایگاهی که در آن هستیم باشیم و با مشارکت در اینگونه اقدامات خداپسندانه تلاش نماییم محرومیت‌های قشر نیازمند جامعه برطرف شود.

وی با بیان این که همواره کمک به مستمندان تاثیر جدی در زندگی انسان‌ها دارد، از زحمات برگزارکنندگان که با حس نوع دوستی، علاوه بر تامین نیاز تعدادی از نیازمندان، فضای شاد و صمیمی بوجود آوردند تقدیر کرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در ادامه با اشاره به سخنان رئیس کل سازمان در اجلاس اخیرمدیران مالیاتی سراسر کشور گفت: سیاست سازمان در سال جاری تبدیل سازمان امور مالیاتی به دستگاه محبوب است و وظیفه همه کارکنان این است تا در جهت تحقق این شعار تلاش کنیم.

پورامیدی با اشاره به اینکه، در حال حاضر باراصلی تامین هزینه های دولت برعهده سازمان مالیاتی قرار دارد، تاکید کرد ما باید تلاش نماییم تا با رعایت عدالت، انصاف و حقوق مودیان سازمانی محبوب نزد مردم باشیم.

در پایان این مراسم از زحمات بانوانی که در برگزاری این جشنواره خیریه مشارکت داشتند تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز