​ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرد؛

تحول در حمل و نقل جاده ای با رواج "بارنامه الکترونیکی"

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۲:۵۵
کد خبر: ۷۰۷۶۱۹
تحول در حمل و نقل جاده ای با رواج بارنامه الکترونیکی
پیر نون: بارنامه های الکترونیکی علاوه بر سهولت دسترسی و بارگیری آسان رانندگان، منجر به خروجی بهتر برای رانندگان و متولیان حمل کالامی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ با حضور جمعی از معاونین و روسای حمل و نقل ادارات همجوار استان قزوین جلسه ای با عنوان هم اندیشی و بررسی مسایل و تبادل نظر در حوزه حمل و نقل کالا به ریاست افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

 افشین پیرنون در جلسه هم اندیشی که روز دوشنبه پیرامون بررسی مسایل مربوط به حمل و نقل کالا در این اداره کل برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری جلسه هماهنگی و مشارکت هر چه بهتر و بیشتر در خصوص اعمال قوانین و مقررات حوزه کالا در سطح استان ها می باشد.

پیرنون در ادامه بیان داشت: با برگزاری مستمر این جلسات می تواند کمک بسزایی در زمینه بهبود روش ها و عملکرد فعالین این حوزه داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار کرد: با پیش بینی و برنامه ریزی دقیق در حوزه حمل و نقل کالا می توان شاهد رفع مسایل و مشکلات پیش روی ذینفعان حمل و نقل کالا و همچنین رانندگان و شرکتهای حمل در سطح استان های کشور بود.

وی افزود: با هماهنگی روش ها  و رویه ها در حوزه حمل و نقل می توان کمک شایانی جهت رفع مشکلات پیش روی فعالیت این بخش داشت.

پیرنون با اشاره به اینکه ما امروزه به دنبال الکترونیکی کردن خدمات خود در حوزهای مختلف هستیم گفت: امروز با توجه به میزان افزایش حمل و نقل کالا می توان با ایجاد  بارنامه های الکترونیکی علاوه بر سهولت دسترسی و بارگیری آسان رانندگان، این امر منجر به خروجی بهتر و شایسته برای رانندگان و متولیان حمل کالا باشد.

در این جلسه هم اندیشی، معاون دفتر حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، رییس گروه حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاونین و روسای اداره حمل و نقل کالا استانهای قزوین، تهران، البرز، گیلان، همدان، زنجان و مرکزی حضور داشتند.

راهداری1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز