مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین:

روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان است

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۵:۲۶
کد خبر: ۷۰۸۷۷۰
روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان است
نصرت اله علیرضایی: روابط عمومی ‌به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت های خطیری بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "نصرت اله علیرضایی" مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین در مکاتبه با مدیران دستگاههای اجرایی، فرمانداران، روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، مدیران عامل بانک ها و شهرداران استان گفت: روابط عمومی ‌به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت های خطیری در این زمینه بر عهده دارد. به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: مدیران، کارشناسان و مشاوران ارتباطات و روابط عمومی به عنوان چراغی فروزان، راه های توسعه و سازندگی و پیشرفت را برای مدیران سازمان و موسسات به ارمغان می آورند از این رو باید گفت روابط عمومی تاکتیک‌هایی دارد که برای رسیدن به اهداف خود انتخاب و اجرایی می کند که این خود نکته‌ ای قابل توجه است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری با تاکید بر گرامیداشت هفته روابط عمومی خواستار حمایت و ارتقای جایگاه روابط عمومی ها توسط مدیران و تقدیر از آنها در هفته روابط عمومی شد.

علیرضایی ادامه داد: از 27اردیبهشت لغایت 2خردادماه تحت عنوان "هفته روابط عمومی و ارتباطات"  نامگذاری شده که اینجانب به نوبه خود این مناسبت ملی را به تمامی مدیران معتقد و حامی، فعالان عرصه ارتباطات و  اطلاع رسانی بویژه به جامعه خدوم و پرتلاش مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و غیردولتی تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون شان را  از درگاه ایزد متعال خواستارم.

وی تاکید کرد: انتظار می رود مدیران با برنامه ریزی و حمایت عملی از واحد روابط عمومی و اطلاع رسانی  زمینه تقویت و ارتقای هرچه بیشتر جایگاه و نقش روابط عمومی ها و فراهم کردن بستر های لازم و فعال سازی ظرفیت های بالقوه آنها با هدف اطلاع رسانی کمی و کیفی در عرصه های مختلف را فراهم آورید.

علیرضایی در پایان افزود: تقدیر و تجلیل مادی و معنوی از مسئولان و کارشناسان محترم روابط عمومی و ارتباطات حداقل کاری است که در این هفته از مدیران محترم انتظار می رود نسبت به انجام آن اهتمام ویژه داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز