معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین خبرداد؛

برگزاری ویژه مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۷:۳۸
کد خبر: ۷۰۸۸۳۴
برگزاری ویژه مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی
علیرضا آشناگر گفت: امسال مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به طور ویژه و متفاوت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا آشناگر معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی و یوم الله 15خرداد و روز جهانی قدس  که با حضور نمایندگان دستگاه ها و سازمان ها برگزار شد با اشاره به اینکه باید مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به طور ویژه و متفاوت برگزار شود، افزود: هدف از برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تبیین اهداف بلند حضرت امام به عنوان بنیانگذار نهضت اسلامی است.

آشناگر ادامه داد: با توجه به تقارن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره ) و شب های احیا  مراسمات امسال بصورت ویژه و متفاوت برگزار خواهد شد و برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: تبلیغات و فضاسازی برای حضور مردم در مراسمات ارتحال حضرت امام و یوم الله  15خرداد باید بصورت شایسته در سطح شهر های استان انجام شود.

معاون استاندار اعلام کرد: امسال روز جهانی قدس در یک هفته و بعد از مراسم شب های قدر و سالگرد رحلت  حضرت امام  برگزار می شود و باید تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه تر این روز داشته باشیم.

حجت الاالسلام قابل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم در این جلسه گفت: امسال با توجه به تقارن شب های قدر و ماه مبارک رمضان اعزام به مرقد امام نخواهیم داشت.

قابل در پایان اعلام کرد: مراسم ویژه ارتحال امام(ره) نوزدهم ماه مبارک رمضان در مسجد حضرت امام خمینی(ره) و مراسم یوم الله 15خرداد بیستم ماه مبارک رمضان قبل از اذان مغرب و عشاء در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز