با حضور در رقابت های تیراندازی ترکیه صورت می گیرد؛

"عبادی" در ترکیه به دنبال کسب مدال جهانی

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۴۳:۱۱
کد خبر: ۷۰۹۳۲۶
عبادی در ترکیه به دنبال کسب مدال جهانی
اسماعیل عبادی در ترکیب تیم ملی تیراندازی با کمان درمرحله دوم جام جهانی ترکیه شرکت می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسماعیل عبادی، ملی پوش آبیکی در ترکیب تیم ملی تیراندازی با کمان کامپوند مردان در مرحله دوم جام جهانی تیروکمان در ترکیه حضور دارد.

مرحله دوم رقابت‎های تیروکمان جام جهانی داخل سالن در سال ۲۰۱۸ از فردا به میزبانی ترکیه آغاز می‎شود و طی آن ۱۵ نماینده کشورمان در این رقابت‎ها به مصاف حریفان‎ خود می‎روند.

فدراسیون جهانی تیروکمان در هر سال میلادی برگزارکننده مسابقات جام جهانی داخل سالن است که در چهار مرحله برگزار می شود و در نهایت هم با برگزاری فینال فینالیست ها، برترین ها را معرفی می کند.

مرحله نخست این مسابقات در سال جاری میلادی، اواسط فروردین ماه در شانگهای چین برگزار شد اما تیم ملی تیروکمان ایران در این رقابت ها شرکت نکرد. با این حال حضور در مرحله دوم مسابقات در برنامه مصوب فدراسیون برای ملی پوشان قرار گرفت. این مرحله از رقابت ها از فردا دوشنبه در آنتالیا ترکیه آغاز می شود و تا پنجم خردادماه ادامه دارد.

۳۶۱ کماندار مرد و زن و از ۴۸ کشور برگزار کننده این مرحله از مسابقات جام جهانی داخل سالن هستند. از این تعداد ورزشکار شرکت کننده، ۱۵ نفر از تیروکمان کشورمان هستند که در هر دو بخش ریکرو و کامپوند به مصاف حریفان خود می روند.

تیم ملی تیروکمان ایران از یک هفته پیش در یک کمپ تمرینی به میزبانی آنتالیا شرکت کرد.

این تیم روز گذشته وارد محل برگزاری مسابقات جام جهانی داخل سالن شد تا از فردا طبق برنامه به مصاف حریفان خود برود. ترکیب تیم ملی تیروکمان در این رقابت ها به این شرح است:

کامپوند

بخش مردان: اسماعیل عبادی، مجید قیدی، امیر کاظم پور و نیما محبوبی

بخش بانوان: پریسا براتچی، فرشته قربانی، راحله فارسی و گیسا بایبوردی

ریکرو

بخش مردان: صادق اشرفی، امین پیرعلی، متین سبزی و عرفان ارژنگی پور

بخش بانوان: مهسا بدخشان، پارمیدا قاسمی و شیوا شجاع مهر

"پارک میوک وون" به عنوان سرمربی درکنار بهزاد پاکزاد و زهرا شعبانی هدایت کمانداران ایران را در مسابقات تیروکمان جام جهانی داخل سالن در ترکیه بر عهده دارند.

همچنین بر اساس برنامه اعلام شده از سوی برگزارکنندگان جام جهانی داخل سالن، فردا دیدارهای مقدماتی انفرادی، تیمی و میکس تیم در هر دو بخش کامپوند و ریکرو برگزار می شود و در روز پایانی مسابقات هم دیدارهای رده بندی و فینال ریکرو برگزار خوهد شد.

نظر شما