مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی قزوین:

۳۱۶کشاورز قزوینی تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۸:۰۳
کد خبر: ۷۰۹۶۰۵
۳۱۶کشاورز قزوینی تسهیلات رونق تولید دریافت کردند
علیرضا برخی گفت: ۳۱۶فعال بخش کشاورزی در استان، تسهیلات رونق تولید (بهین یاب) دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضابرخی مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام خبر اعطای تسهیلات رونق تولید (بهین یاب) به۳۱۶ فعال بخش کشاورزی افزود: مجموع تسهیلات ارایه شده به این متقاضیان بیش از  ۸۷۶ میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار کرد: بیشترین میزان تسهیلات پرداختی به این متقاضیان با ۱۶۲فقره به میزان ۴۶۴میلیارد ریال مربوط به بانک کشاورزی بوده است.

مدیرامور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی قزوین ادامه داد: بانک های ملی و صادرات به ترتیب با پرداخت ۶۲ فقره به میزان ۸۸ میلیارد ریال و ۲۱فقره به میزان ۵۶ میلیارد ریال در ردیف های بعدی قرار دارند.

برخی به تسهیلات ارایه شده به فعالان کشاورزی استان به تفکیک شهرستان ها نیز اشاره کرد و گفت: از حیث تعداد کشاورزان بویین زهرایی با دریافت ۱۳۸ فقره وام به میزان ۲۵۲ میلیارد ریال رتبه نخست استان را از آن خود دارند.

وی ادامه داد: به لحاظ میزان دریافت نیز کشاورزان شهرستان قزوین با ۳۱۲میلیارد ریال که مربوط به ۹۰فقره تسهیلات است در جایگاه نخست قرار دارند.

 برخی در پایان اعلام کرد: میزان تسهیلات پرداختی رونق تولید به کشاورزان دیگر شهرستان های استان شامل تاکستان ۱۸۰میلیارد ریال، آبیک ۱۱میلیارد ریال، البرز ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و آوج نیز ۹ میلیارد ریال بوده است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز