رئیس جهادکشاورزی قزوین تأکید کرد:

تسریع در طرح سامانه های نوین آبیاری قزوین

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۲:۴۱
کد خبر: ۷۱۰۳۸۵
تسریع در طرح سامانه های نوین آبیاری قزوین
فاطمه خمسه گفت: کشاورزان استان جهت سرعت بخشیدن در اجرای طرح نیمه تمام سامانه های نوین آبیاری مشارکت بیشتری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در جلسه ستاد سامانه های نوین آبیاری استان قزوین با تأکید بر این که کشاورزان استان قزوین در طرح نیمه تمام سامانه های نوین آبیاری مشارکت  بیشتری داشته باشند افزود: کشاورزان بایستی در اجرای پروژه های آبیاری همکاری و مشارکت نمایند تا روند اجرای طرح نیمه تمام سامانه های نوین آبیاری تسریع یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: استفاده از روش های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی، ضمن صرفه جویی، مصرف بهینه در منابع آبی را بدنبال دارد، که با توجه به وضعیت بحران آب چاره ای جز اجرای سامانه نوین آبیاری نداریم.

خمسه ادامه داد: در راستای مصوبات سفر هیات دولت به استان تاکنون ۱۰هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به سامانه نوین آبیاری تجهیز شده که با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری ۱۰هزار هکتار دیگر نیز به سامانه نوین آبیاری مجهز خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان یادآورشد: با توجه به حساسیت اجرای طرح های آب و خاک به ویژه سامانه نوین آبیاری باید نظارت فنی دقیقی براجرای طرح ها انجام  شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز