استاندار قزوین:

نحوه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اطلاع رسانی شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۳۳:۰۵
کد خبر: ۷۱۰۴۳۸
نحوه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اطلاع رسانی شود
استاندار قزوین گفت:پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به شکل مناسبی باید برای عموم مردم توسط بانک ها اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار با رییس و جمعی از کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران قزوین ضمن درخواست اطلاع رسانی مناسب برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان افزود: این بانک با مردم نیازمند طرف حساب است و به درخواست های ضعیف ترین اقشار جامعه در مقایسه با سایر بانک ها رسیدگی می کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: فعالیت این بانک علاوه بر یک کار بانکی، اقدامی خداپسندانه است و کمک به مردم نیازمند به عنوان نعمتی برای مسوولان خدمت گزار محسوب می شود.

زاهدی تأکید کرد: برای افتتاح شعب این بانک در نقاطی از استان که فاقد شعبه است مکاتبات لازم را انجام خواهیم داد.

حسن میرزا عبدالهی رییس بانک قرض الحسنه مهر ایران در قزوین گفت: 500تن از زنان سرپرست خانوار برای دریافت وام 30میلیون ریالی با بهره کم به این بانک معرفی شده اند که البته ظرفیت این بانک بسیار بیشتر از این رقم است.

میرزا عبدالهی افزود: 10شعبه این بانک در استان قزوین فعال هستند که از این تعداد 6شعبه در شهر قزوین و مابقی در شهرستان های دیگر به مردم خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود و طلب کمک از مسوولان خواستار افتتاح شعبه در شهرهای بوئین زهرا، آبیک و محمود آباد شد.

میرزا عبدالهی یادآورشد: این بانک فقط در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد کار می کند که امیدواریم اطلاع رسانی لازم در این زمینه به اقشار نیازمند صورت گیرد.

وی با بیان این مطلب که هدف جامع این بانک حمایت از افراد بی بضاعت و کم درآمدبه ویژه در نقاط محروم استان است اضافه کرد: می توان با توسعه این بانک گام های خوبی را برای حل مشکلات مردم این مناطق برداشت.

میرزا عبدالهی اعلام کرد:این بانک در سال گذشته 800مورد وام قرض الحسنه 10میلیون تومانی را به متقاضیان پرداخت کرد و امسال نیز همان وام را با رقم 15میلیون شروع کرده و هم اکنون کسی در نوبت دریافت وام این بانک وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در پایان سال گذشته 51زندانی با 420میلیون تومان تسهیلات این بانک از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز