معاون عمرانی استاندار قزوین خبرداد؛

ساخت ۲۰۰المان شهدای گمنام در قزوین

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۳۸:۱۵
کد خبر: ۷۱۰۴۳۹
ساخت ۲۰۰المان شهدای گمنام در قزوین
علی فرخزاد از ساخت المان برای 200شهیدگمنام در استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین با بیان این مطلب که برگزاری کنگره 3هزار شهید در استان قزوین را پیشرو داریم افزود: با توجه به اینکه همه مسوولان در کمیته‌ های مختلف این کنگره عضو هستند، می‌توانند برای ساخت المان 200شهید گمنام  استان برنامه‌ریزی ‌های لازم را انجام دهند.

معاون عمرانی استاندار قزوین تأکیدکرد: باید اعتبارات لازم برای ساخت المان یاد شده توسط استانداری و شهرداری تامین گردد تا این پروژه در ایام برگزاری کنگره 3هزار شهید استان قزوین توسط مسوولان افتتاح یا کلنگ‌زنی شود.

فرخزاد با اشاره به اینکه 3طرح برای ساخت المان 200شهید گمنام استان قزوین آماده شده است، افزود: یک طرح از بین آنها که هزینه و محتوای مناسبی دارد توسط مسوولان ذیربط انتخاب شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین به ساخت 12المان شهدای گمنام در نقاط مختلف استان قزوین اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌ های لازم می‌توان این المان‌ ها را طبق زمان‌بندی‌ های تعریف شده، ساخت.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به فرمانداری‌ ها توزیع می‌گردد، ادامه داد: مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان‌ ها نیز برای جذب اعتبارات لازم با فرمانداری رایزنی‌ های لازم را داشته باشند.

فرخزاد با بیان اینکه برخی مسوولان سازمان‌ ها به صورت انفرادی برای شهدا هزینه می‌کنند، افزود: این هزینه‌ ها منظم ثبت و جمع‌ بندی شود تا آمار کلی از روند هزینه‌ کرد ها جهت برنامه‌ ریزی‌ های لازم در ساماندهی گلزارهای شهدا به دست آید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در پایان بر تکمیل پروژه‌ های ایجاد روشنایی در گلزارهای شهدا، ایجاد راه دسترسی در گلزارهای شهدا و استفاده از ظرفیت‌ های شهرداری‌ ها و شورایاری‌ ها در ساماندهی گلزارهای شهدا تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز