معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری قزوین:

پایانه های مسافربری به ورودی شهر قزوین منتقل می شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۱:۱۱
کد خبر: ۷۱۰۴۶۱
پایانه های مسافربری به ورودی شهر قزوین منتقل می شود
وهاب میزانی گفت: انتقال پایانه های مسافربری به ابتدای ورودی شهر ضرورت دارد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ وهاب میزانی معاون ترافیک و حمل و نقل شهرداری قزوین با اشاره به اینکه پایانه های مسافربری قزوین باید به ابتدای ورودی شهر منتقل شود افزود: توسعه روزافزون شبکه معابر شهری و افزایش استفاده از خودروهای شخصی موجب شده خیابان ها نتواند پاسخگوی حجم خودروهای ورودی به شهر باشد.

معاون ترافیک و حمل و نقل شهرداری قزوین اعلام کرد: به منظور رفع این معضل مجموعه مدیریت شهری باید اقدامات مطلوبی را در دستورکار قرار دهد تا شهروندان با کمترین مشکل روبرو شوند.

میزانی با توجه به ترویج فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه کرد: انتقال پایانه ها از مرکز شهر به ابتدای ورودی شهر می تواند راهکار مناسبی برای کاهش حجم ترافیک ورودی به هسته مرکزی شهر باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآورشد: در حال حاضر برخی از پایانه های مسافربری که وظیفه جابجایی مسافران از شهر قزوین به شهرهای اطراف را برعهده دارند، در داخل شهر مستقر است.

میزانی افزود: تردد خودروهای فعال در پایانه های مذکور در داخل شهر نقش مهمی در افزایش بار ترافیکی معابر ایفا می کند، بنابراین با انتقال پایانه ها به مبادی ورودی شهر می توان بخشی از مشکلات ترافیکی را برطرف کرد.

وی عنوان کرد: در این راستا سعی داریم با برنامه ریزی مناسب و فراهم کردن زیرساخت های لازم، پایانه های مسافربری داخل شهر را به مبادی ورودی شهر انتقال دهیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه جمعیت ساکن شهرهای اطراف قزوین به اندازه جمعیت شهر قزوین است در برخی از معابر مانند میادین ولیعصر و ۲۲بهمن مشکل حاد ترافیکی داریم.

میزانی در خاتمه یادآور شد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل تسهیل در تردد شهروندان و تأمین رفاه حال آنان است که امیدواریم بتوانیم با اقدامات درخور شأن شهروندان رضایت خاطر آنان را جلب کنیم.

پایانه2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز