رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین:

رسانه ها نگاه تیزبین مردم در جامعه هستند

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۵:۵۱
کد خبر: ۷۱۰۶۹۲
نصرت الله علیرضایی گفت: نگاه رسانه ها در بسیاری از موارد واقع بینانه تر از روابط عموی هاست و رسانه ها نماینده افکار عمومی و نگاه تیزبین مردم در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت الله علیرضایی رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین با اعلام خبرفوق گفت: با توجه به اهمیت رسانه های جمعی در افکار سازی و هدایت افکار عمومی، ارزش رسانه ها برای دولت و حاکمیت همیشه بسیار مهم بوده است. براین اساس واجب است که به ساماندهی خبرنگاران برای حل معضلات حرفه ای این قشر در استان قزوین اقدام شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین بیان کرد: نگاه رسانه ها در بسیاری از موارد واقع بینانه تر از روابط عموی هاست و رسانه ها نماینده افکار عمومی و نگاه تیزبین مردم در جامعه هستند.

نصرت الله علیرضایی اضافه کرد: در حال حاضر تغییر قوانین در حوزه حمایت های بیمه ای از صاحبان رسانه ها سبب شده است تا بخشی از مدیران رسانه های محلی در استان با مشکلات در بیمه پردازی مواجه باشند.

وی ادامه داد: با برگزاری جلسه بررسی موانع بیمه ای خبرنگاران استان قزوین مقرر شد تا نامه ای در این خصوص تهیه و با امضای استاندار محترم قزوین به وزارت خانه ارسال شود تا تبعات این تصمیمات گوشزد شود.

علیرضایی بیان کرد: در حال حاضر طبق قانون هر نشریه میتواند ٥شاغل در نشریه را بیمه کند که در مرحله نخست تلاش ما استفاده از این ظرفیت قانونی و مکلف کردن صاحبان نشریات به تحت پوشش بیمه ای قرار دادن کارکنان است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین در خاتمه افزود: برای برنامه ریزی درست در این حوزه تهیه لیست جامع از فعالین رسانه ای استان قزوین و افراد بیمه نشده می تواند کمک بزرگی در برنامه ریزی و ساماندهی این افراد باشد.

 

نظر شما